Før Liverpool - Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Liverpool - Stoke

Innlegg Lilledino » 14 Aug 2013, 16:50

Dette er en most likely line up for Stoke !
Om det er rett, så er det fantastisk.

4-3-3 borte ! Mot Pool !!
Og sjekk laget :

New Stoke City manager Mark Hughes is also likely to opt for 4-3-3, as he has done in Pre-Season

Asmir Begovic
Andy Wilkinson, Ryan Shawcross, Robert Huth, Erick Pieters
Jermaine Pennant, Charlie Adam, Marc Muniesa
Cameron Jerome, Peter Crouch, Kenwyne Jones

Eneste jeg svaner er N`zonzi...
Mannen med klippekort, fast plass, sesongkort og alt, Walters er ikke på starting...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Re: Før Liverpool - Stoke

Innlegg -Tottal- » 14 Aug 2013, 20:44

En meget interessant start 11èr. Setter et spørsmåltegn med Wilko, men er veldig spent på hva de nye kan bidra med.
Liker at det er mye offensive krefter her, og at vi våger også på bortebane i serieåpningen. En U hadde vært veldig godkjent, og det kan tilogmed bli brukbar ballbesittelse fra vår side.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 14 Aug 2013, 20:55

Enig, er selv overrasket at den tikkende bomben Wilko er med..

Vi får vente i spenning til lørdag...
Sist endret av Lilledino den 14 Aug 2013, 21:46, endret 1 gang
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg radiola » 14 Aug 2013, 21:01

Jeg tviler på at dette er den mest sannsynlige start-11'er for oss. Hva med Cameron på høyreback? Han har vel spilt der fra start i de fleste oppkjøringskampene?
Tviler også på 4-3-3. Tipper mer 4-4-2 subsidiært en slags 4-5-1. N'zonzi og Adam sentralt på midten er mitt tips - og utelukker ikke to rendyrka kanter (hadde vært stas med Pennant og Etherington - nostalgisk som jeg er). Tipper Crouch på topp og så er jeg usikker på siste mann. Tipper det står mellom to irer som begge har etternavn som begynner på W.
Uansett er poeng borte mot Liverpool ren bonus - og jeg tar imot tre poeng med åpne armer. Lykke til!
radiola
Ivrig Stokie

Innlegg Oddvin » 14 Aug 2013, 21:05

Synes dette virker vel dristig, bytte ut Jones med N'zonzi så er det meir balanse i laget. Kanskje Camron mot Wilco også.
Oddvin
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 14 Aug 2013, 22:20

Det blir garantert bank!
Laget er ikke styrket i løpet av sommeren.
Det holder ikke med reservelagsspillere og benkeslitere .
Det er spillere som vet hvor målet er som må til, forsvaret er godt nok, det må scores mål!!!
Er redd det blir en kamp for å overleve.
Håper jeg tar feil, det er i så fall ikke første gangen.....
Tipper 2-0 og forsvarskamp i 90 minutter :cry:
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 14 Aug 2013, 23:38

Lilledino skrev:Dette er en most likely line up for Stoke !

Og sjekk laget :

New Stoke City manager Mark Hughes is also likely to opt for 4-3-3, as he has done in Pre-Season

Asmir Begovic

Mannen med klippekort, fast plass, sesongkort og alt, Walters er ikke på starting...

Hvem er kilden for den oppstillingen ? I mine øyne virker den mer enn tvilsom.... ;) Det er vel en oppstilling som aldri har vært utprøvd, og jeg tviler på at Hughes reiser til Anfield for å eksperimentere.... 8-) Jeg tror lagoppstillingen blir lik eller tilnærmet lik startoppstillingen mot Wrexham. Mitt tips er 4-5-1 og følgende oppstilling:

Begovic
Cameron-Shawcross-Huth-Pieters
Pennant-N'Zonzi-Palacios-Adam-Walters
Crouch

Walters har vært meget god i pre-season, visstnok en av våre aller beste, så jeg tviler på at han blir satt ut. 8-)

Alternativet kan eventuelt være at Walters blir plassert på høyre kant - i stedet for Pennant - og at Etherington, eventuelt Kightly, gis sjansen på venstre kant... 8-)

Fasiten er det imidlertid Hughes som har.....og den er det vel ikke sikkert han har heller enda...... ;)
Sist endret av Torstein Norevik den 15 Aug 2013, 00:16, endret 1 gang
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 14 Aug 2013, 23:51

Martin Atkinson er satt opp som dommer til sesongens aller første kamp i Premier League.

http://www.sportsmole.co.uk/football/ar ... 98249.html

Hvilke erfaringer har vi med han ? ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 15 Aug 2013, 08:51

Torstein Norevik skrev:
Lilledino skrev:Dette er en most likely line up for Stoke !

Og sjekk laget :

Asmir Begovic

Hvem er kilden for den oppstillingen ? I mine øyne virker den mer enn tvilsom.... ;) Det er vel en oppstilling som aldri har vært utprøvd, og jeg tviler på at Hughes reiser til Anfield for å eksperimentere.... 8-) Jeg tror lagoppstillingen blir lik eller tilnærmet lik startoppstillingen mot Wrexham. Mitt tips er 4-5-1 og følgende oppstilling:

Begovic
Cameron-Shawcross-Huth-Pieters
Pennant-N'Zonzi-Palacios-Adam-Walters
Crouch

Walters har vært meget god i pre-season, visstnok en av våre aller beste, så jeg tviler på at han blir satt ut. 8-)

Alternativet kan eventuelt være at Walters blir plassert på høyre kant - i stedet for Pennant - og at Etherington, eventuelt Kightly, gis sjansen på venstre kant... 8-)

Fasiten er det imidlertid Hughes som har.....og den er det vel ikke sikkert han har heller enda...... ;)

http://whatculture.com/sport/liverpool- ... -ups-2.php
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 15 Aug 2013, 21:42

Det er vel spekulasjoner dette her, typisk nå i ventetiden (og silly season).
Personlig er jeg usikker på kantspillere og spiss(er). Hyggelig om vi tør satse mer offensivt slik denne oppstillingen viser, men vi er avhengig av folk på midten som jobber intenst som førsteforsvarere og er tett på på + 20 meter. Også kantspillere som som støtter back, på samme måte som det er strålende om vi har backer som dobbler på kant og åpner for større variasjon i angrepet enn på 6-7 år. Variere høyt og lavt press, gutta.
Vil tro at N'zonzie starter (om han er frisk og ikke på vei ut av klubben), og som Torstein skriver er hever jeg øyebrynene om Walters ikke starter. Er på ingen måte "avhengig" av han jeg (som TP var), men han driver på der andre for lengst har blodsmak i kjeften - det kan være viktig i denne krevende bortekampen, og han har visstnok funka bra i pre-season. Om Wilko får starte på Anfield blir jeg veldig overrasket.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: rukia og 1 gjest