Andre Wisdom...

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Andre Wisdom...

Innlegg Richard Prestegård » 10 Jul 2013, 11:41

...sin agent skal ha vært i samtaler i dag med Stokes styreformann Mark Cartwright. Liverpool-spilleren på 20 år er aktuell for et låneopphold i Stoke. Spiller forsvar hvor han spiller midstopper eller venstreback, men har også spilt høyere opp i banen tidligere. En mulig kjempesignering vil jeg si :mrgreen:
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Re: Andre Wisdom...

Innlegg Torstein Norevik » 10 Jul 2013, 12:46

Richard Prestegård skrev:...sin agent skal ha vært i samtaler i dag med Stokes styreformann Mark Cartwright. Liverpool-spilleren på 20 år er aktuell for et låneopphold i Stoke. Spiller forsvar hvor han spiller midstopper eller venstreback, men har også spilt høyere opp i banen tidligere. En mulig kjempesignering vil jeg si :mrgreen:

Helt enig ! :D Men har ikke han hovedsaklig spilt høyre-back i Liverpool, og ikke venstre-back ? Det gir vel også mer mening, i forhold til at vi nylig har signert både Pieters og Muniesa, som begge primært er venstre-backer..... :ugeek:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 10 Jul 2013, 17:19

Torstein Norevik skrev:
Richard Prestegård skrev:...sin agent skal ha vært i samtaler i dag med Stokes styreformann Mark Cartwright. Liverpool-spilleren på 20 år er aktuell for et låneopphold i Stoke. Spiller forsvar hvor han spiller midstopper eller venstreback, men har også spilt høyere opp i banen tidligere. En mulig kjempesignering vil jeg si :mrgreen:

Helt enig ! :D Men har ikke han hovedsaklig spilt høyre-back i Liverpool, og ikke venstre-back ? Det gir vel også mer mening, i forhold til at vi nylig har signert både Pieters og Muniesa, som begge primært er venstre-backer..... :ugeek:

Det kan stemme, men jeg brukte min referanse fra "Fotball Manager"(spill :P ), hvor jeg signerte Wisdom da jeg var manager for Hartlepool. Der var han venstreback, men om han kan brukes som høyreback, begynner vi å få en meget sterk forsvarsrekke. FM er forøvrig et fantastisk bra spill ;)
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 11 Jul 2013, 12:52

Dialog med Wisom er avsluttet. Han vil til en mer profilert PL klubb....

Haha,,,Vent og se Wisdom, hvor feil du tok...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest