Fellestur !!!

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Fellestur !!!

Innlegg Stoke - HamKam » 19 Jun 2013, 11:51

Nå som terminlisten foreligger regner jeg med at styret begynner planlegging av høstens fellestur og 150-års jubileum. Jeg har ventet lenge med å planlegge ferien, men nå kan jeg ikke vente lenger ! Planlegger å dra over til hjemmekampen mot Man C den 14. september, men hvis det er "fare" for at fellesturen kan bli allerede den 24. august mot Crystal Palace, så må jeg omprioritere litt. Spør derfor om det er noen som vet noe før jeg bestiller flybilletter ???
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie

Re: Fellestur !!!

Innlegg Richard Prestegård » 19 Jun 2013, 15:21

Stoke - HamKam skrev:Nå som terminlisten foreligger regner jeg med at styret begynner planlegging av høstens fellestur og 150-års jubileum. Jeg har ventet lenge med å planlegge ferien, men nå kan jeg ikke vente lenger ! Planlegger å dra over til hjemmekampen mot Man C den 14. september, men hvis det er "fare" for at fellesturen kan bli allerede den 24. august mot Crystal Palace, så må jeg omprioritere litt. Spør derfor om det er noen som vet noe før jeg bestiller flybilletter ???

Styret er på saken, men vi kan ikke si noe om hvilken kamp det blir helt enda. Blant annet fordi tv-kampene fortsatt ikke er satt opp, så kampene kan flyttes både til et annet tidspunkt og til en annen dag. :)
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg geddi » 30 Jun 2013, 20:07

Richard Prestegård skrev:
Stoke - HamKam skrev:Nå som terminlisten foreligger regner jeg med at styret begynner planlegging av høstens fellestur og 150-års jubileum. Jeg har ventet lenge med å planlegge ferien, men nå kan jeg ikke vente lenger ! Planlegger å dra over til hjemmekampen mot Man C den 14. september, men hvis det er "fare" for at fellesturen kan bli allerede den 24. august mot Crystal Palace, så må jeg omprioritere litt. Spør derfor om det er noen som vet noe før jeg bestiller flybilletter ???

Styret er på saken, men vi kan ikke si noe om hvilken kamp det blir helt enda. Blant annet fordi tv-kampene fortsatt ikke er satt opp, så kampene kan flyttes både til et annet tidspunkt og til en annen dag. :)

Håper fellesturen bestemmes så raskt som mulig. Jeg har nemlig planlagt å reise direkte til Spania på ferie etter fellesturen og da er det greit å ordne ferie og billetter og slikt tøys så fort som mulig. Selv håper jeg på en septembertur selv om kampen mot WBA i oktober er nesten garantert seier.
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 01 Jul 2013, 19:45

geddi skrev:
Richard Prestegård skrev:

Håper fellesturen bestemmes så raskt som mulig. Jeg har nemlig planlagt å reise direkte til Spania på ferie etter fellesturen og da er det greit å ordne ferie og billetter og slikt tøys så fort som mulig. Selv håper jeg på en septembertur selv om kampen mot WBA i oktober er nesten garantert seier.

Styret vil ta en avgjørelse når tv-kampene er blitt presentert. Dette skal, tror vi, skje en tid rundt 8. juli. I skrivende stund er oktober eller november de mest aktuelle månedene. Kampen hjemme mot WBA 19. oktober eller hjemme mot Southampton 2. november er da de mest passende :)
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg bejori » 08 Jul 2013, 18:37

Skal til London helgen 4-7/10 og har akkurat sikret meg billetter til Fulham-Stoke, da er det bare å belage seg på borteseier med "nye" Stoke. Noen som har vært på Craven Cottage før, fikk billetter på Johnny Haynes Stand ved midtlinjen, og tilgang til mat og bar. :D
bejori
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 10 Jul 2013, 23:57

bejori skrev:Skal til London helgen 4-7/10 og har akkurat sikret meg billetter til Fulham-Stoke, da er det bare å belage seg på borteseier med "nye" Stoke. Noen som har vært på Craven Cottage før, fikk billetter på Johnny Haynes Stand ved midtlinjen, og tilgang til mat og bar. :D

Hei
Var på Craven Cottage i februar og så det lite sexy 0-1 tapet (husker Walters straffe miss og deby til Shea). Den gang var vi så heldige å ha billett blandt Stoke-fansen. Putney Stand som er bak mål og nøyaktig ett steinkast fra Themsen. Beregn god tid for å komme fram. Var veldig heseblesende for oss pga. trafikk-kork (den gangen).
God tur og ta revansj for forrige oppgjør - please!
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg radiola » 12 Jul 2013, 09:05

WBA eller Southampton? Kom igjen - gi meg et svar på dette før jeg drar på en ukes ferie!
:-)
radiola
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 12 Jul 2013, 20:35

radiola skrev:WBA eller Southampton? Kom igjen - gi meg et svar på dette før jeg drar på en ukes ferie!
:-)
Ingen avgjørelse er forløpig tatt med tanke på tidspunkt for fellestur grunnet fellesferie, men vil bli foretatt av styret straks etter at sommerferien er over. Styret holder mailkontakt med hverandre gjennom sommeren og har startet tankeprosessen for hvilken kamp som vil utmerke seg best for fellestur.
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest