Paolo De Ceglie

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Paolo De Ceglie

Innlegg Torstein Norevik » 05 Jun 2013, 17:45

Her kobles vi til denne 26-årige Juventus-vingen, med U-21 kamper for Italia, som visstnok skal ønske seg vekk pga lite spilletid i Torino.

Det nevnes også i en bisetning at ikke bare Pennant er på vei bort fra Stoke, men at også Etheringtons fremtid er usikker.... :? Kanskje ikke så dumt, tross alt, ettersom Ethers de siste par sesongene bare har vært en skygge av den spilleren han var den første tiden i klubben. Ikke minst pga.skader, men alderen begynner vel også etter hvert å tynge en spiller som er avhengig av fart i den posisjonen han spiller....den farten har han ikke lenger :twisted:

I denne artikkelen omtales De Ceglie som ving, men jeg har også sett at han har vært benyttet som venstre-back.

http://www.clubcall.com/stoke-city/pott ... 97018.html
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Re: Paolo De Ceglie

Innlegg jørgen » 05 Jun 2013, 20:02

Torstein Norevik skrev:I denne artikkelen omtales De Ceglie som ving, men jeg har også sett at han har vært benyttet som venstre-back.

Det er enkelt og greit fordi Juventus spiller 3-5-2, hvor de har 3 stoppere og 2 vingbacker. Husker jeg ble imponert av prestasjonene hans for ca 2 år siden, men synes han nå ser mer og mer middelmådig ut. Han bidrar i hvertfall offensivt, noe som vil være en god start for oss ;)
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest