Morsom opplevelse i Hamar i dag

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Morsom opplevelse i Hamar i dag

Innlegg radiola » 01 Jun 2013, 22:50

For å si det slik: Det kryr ikke av Stoke-supportere i byen der jeg bor. Ser du en kar i Stoke-drakt der er sjansene store for at det er meg.
Men denne helga er det fotballturnering i byen - Briskebyturneringa.
Og da skjer dette:
Jeg kjører bil langs Ringgata rett ved Ankerskogen, der mange av kampene spilles, og langs veien står det en flokk store og små som skal over fotgjengerfelt. En av dem har sannelig en klassisk drakt med røde og hvite striper på seg. Til tross for iltre protester fra bilens sjuåring klarer ikke far å dy seg. Han ruller ned vinduet og skriker: Heia Stoke! Og får et jubelrop tilbake!
Made my day!
radiola
Ivrig Stokie

Re: Morsom opplevelse i Hamar i dag

Innlegg -Tottal- » 02 Jun 2013, 00:18

Jeg bor bare noen minutter fra Hamar, og har hatt på meg Stoke sine berømte striper en helaften i Torggata :twisted:
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Stoke - HamKam » 03 Jun 2013, 10:35

Jeg kommer opprinnelig fra nabobyen, har hytte på St.Olav hyttefelt (altså i Hamar), og har hatt flere Stoke-treff på hytta sammen med ivrige Stoke-supportere fra Oslo & omegn. Da pleier det å være mange med Stoke-drakt i Hamar. Hytta kles med Stoke-farger både utvendig og innvendig ... flagg, duker, vimpler, skjerf, bannere, kalendere, sengetøy, blader, vimpler og et 20-talls drakter som henges rundt omkring !!! Hvis du/dere er flere fra Hamar som heier på Stoke, så er dere hjertelig velkommen til å bli med opp på hytta ved neste Stoke-treff, trolig en gang på høsten. Avventer terminlisten ... og sendeplan for PL-kamper. Ved neste Stoke-treff skal jeg også sende årskavalkaden fra fjoråret, hvor mange av oss fikk toppet opplevelsen ved semifinaletruimf 5-0 mot Bolton på Wembley.
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie

Innlegg radiola » 03 Jun 2013, 15:00

Det er et tilbud det er vrient å si nei til - forutsatt at regjeringa innvilger søknad (noe som bruker å gå greit) og at jeg får skaffet skyss fram og tilbake. I slike settinger er det litt kjipt å sitte med en flaske grønn Farris, for å si det slik.
Jeg traff for øvrig Stoke-tilhengeren jeg nevnte i Ankerskogen søndag. Han var opprinnelig trønder, men nå bosatt på feil side av Mjøsa. Han var trivelig lell!
radiola
Ivrig Stokie

Innlegg einark » 03 Jun 2013, 15:45

He he. Godt å høre vi er flere. Jeg er opprinnelig fra Hedmarken (Løten), men er nå bosatt rett utafor Stavanger. Pleier å dra på Briskeby når jeg er på hemtrakten. I fjor traff jeg en i Stoke-drakt som jeg måtte stoppe å slå av en prat med. Han kom fra Flisa og vi kom selvfølgelig godt overens. Jeg fikk litt av den samme opplevelsen som å treffe på likesinnete i England.
Håper for øvrig det beste for vår nye boss, men er faktisk mer skeptisk til muligheten for å få sett kamper den neste sesongen. Dette ser ikke bra ut:
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/tv-2-endrer-kanaltilbudet-alt-av-engelsk-fotball-i-en-pakke-4056043.html
Brukerens avatar
einark
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 03 Jun 2013, 16:02

radiola skrev:Det er et tilbud det er vrient å si nei til - forutsatt at regjeringa innvilger søknad (noe som bruker å gå greit) og at jeg får skaffet skyss fram og tilbake. I slike settinger er det litt kjipt å sitte med en flaske grønn Farris, for å si det slik.
Jeg traff for øvrig Stoke-tilhengeren jeg nevnte i Ankerskogen søndag. Han var opprinnelig trønder, men nå bosatt på feil side av Mjøsa. Han var trivelig lell!

Ehh..hva er feil side ? Østkanten ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg radiola » 03 Jun 2013, 20:34

Feil side av Mjøsa = den sida jeg ikke bor ved = Gjøvik, Toten og Biri og slike steder.
Stort enklere kan det vel ikke sies.
Ps - det kan hende Stoke-fan Åge Skinstad har en annen definisjon av feil side.
radiola
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 05 Jun 2013, 18:59

Stoke - HamKam skrev:Jeg kommer opprinnelig fra nabobyen, har hytte på St.Olav hyttefelt (altså i Hamar), og har hatt flere Stoke-treff på hytta sammen med ivrige Stoke-supportere fra Oslo & omegn. Da pleier det å være mange med Stoke-drakt i Hamar. Hytta kles med Stoke-farger både utvendig og innvendig ... flagg, duker, vimpler, skjerf, bannere, kalendere, sengetøy, blader, vimpler og et 20-talls drakter som henges rundt omkring !!! Hvis du/dere er flere fra Hamar som heier på Stoke, så er dere hjertelig velkommen til å bli med opp på hytta ved neste Stoke-treff, trolig en gang på høsten. Avventer terminlisten ... og sendeplan for PL-kamper. Ved neste Stoke-treff skal jeg også sende årskavalkaden fra fjoråret, hvor mange av oss fikk toppet opplevelsen ved semifinaletruimf 5-0 mot Bolton på Wembley.

Jeg melder meg på for å bli med på Stoke-treff! Kult at det er liv i klubben også i Hamar.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest