Mark Hughes er vår nye manager. Meninger?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Mark Hughes er vår nye manager. Meninger?

Innlegg bjørn123 » 31 Mai 2013, 06:20

[quote="torage"]I
Jeg støtter de som stiller seg åpen og til og med litt positiv til Mark Hughes. Jeg kan heller ikke helt se hva som er så negativt med Hughes. I tillegg til at han selv både har erfaring fra både å ha vært aktiv spiller på høyt nivå og etterhvert har en lengre CV som manager på høyeste nivå i England (med bra resultater), vil vi få en profilert og kjent manager, som en heller ikke skal undervurdere betydningen av. Ikke minst med tanke på å tiltrekke seg nye spennende spillere til klubben og få oppmerksomhet på klubben fra media etc. Det er iallefall en mye mer merittert manager vi ville fått inn, enn hva vi fikk med Pulis da han kom til Stoke første gangen.

Og så er det jo dette med hvilke forventninger vi skal kunne ha til en liten klubb som Stoke. Det gjelder både til ny manager og nye spillere. Sett ut fra dette også, så tror jeg Mark Hughes vil være et godt navn og godt valg for klubben vår!

quote]
Veldig bra poenger!
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 31 Mai 2013, 15:18

Vi må nok ta hode opp fra sanda og innse at Mark Hughes kanskje er den beste manageren vi kunne få? Vi er jo ikke akkurat Barcelona, Real Madrid, Bayern Munchen eller Manchester United.......Vi har vært i Premier League i 5 år og dette er første gang vi ansetter en manager som Premier League (topp divisjonen) klubb siden 1952....
Men, jeg var/er som veldig mange andre skeptisk til ansettelsen, men orker ikke å ødelegge hele sommeren på å ergre meg, så jeg stoler på Peter Coates og går all inn; Mark Hughes is the man :D
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 31 Mai 2013, 21:51

Støtter valget om å la Hughes få sjangsen til å lede SC et skritt eller to i riktig retning videre. All ære til Pulis, det er meget respektabelt det han har klart med klubben. Han gikk av med rak rygg, og ingenting er vel egentlig bedre enn det......Når det er sagt, så må jeg innrømme at jeg etterhvert mistet veldig mye av gløden med å Stoke live denne sesongen. Det som virket som å kunne være et nytt gjennombrudd med lovende signeringer ifjor sommer, fallt jo etterhvert til grus og det ble enda mer traus og kjedelig fotball IMO enn tidligere sesonger. Håper på mer offensive takter med Mark, og det er jo det de aller fleste har etterlyst i mange år allerede. Tiden får vise om laget er sterkt nok til å bli blandt de 10 beste, men det er ingen tvil om at nytt blod må til for å få til forandringer. La oss håpe at de peker oppover :twisted:
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 01 Jun 2013, 20:05

Ole Roger Muhle skrev:Vi må støtte den nye manageren.
Håper og tror han vil gjøre en god jobb med å etablere oss som et stabilt topp 10-lag.
Han trenger utvilsomt å kjøpe inn nye spillere i alle ledd.
Vi kan jo håpe å se et mer "spillende" Stoke de neste sesongene.

Ja rett eller galt, vi må nå støtte opp den nye Manageren og gi ham en sjanse.

Håper dog han kvitter seg med umotiverte og dårlige spillere, og får inn nye...

Dette blir spennende... :x
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 01 Jun 2013, 22:18

Tror at Mark Hughes er et godt valg. Men det kommer nok til å forsvinne 6-7 av førsteelleveren før august.
Det som er verre å se fram til er at prisen for å se PL blir skrudd opp med 33% neste sesong, og at det bare sendes en kamp om gangen, også på nettet.
Da blir det MU, Liverpool , City, Chelsea og Arsenal for alle penga.
399 pr måned for en kamp i ny og ne....................
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 02 Jun 2013, 10:46

gmel skrev:Tror at Mark Hughes er et godt valg. Men det kommer nok til å forsvinne 6-7 av førsteelleveren før august.
Det som er verre å se fram til er at prisen for å se PL blir skrudd opp med 33% neste sesong, og at det bare sendes en kamp om gangen, også på nettet.

Det ser ut til at de kommer til å føre Sumo til samme pris, det er jo et greit alternativ. Men svært synd at disse nye TV-rettighetene bare tillater å vise en kamp om gangen kl 16.00 på lørdager. Det blir å kjøpe abonnement hos BBC Stoke til høsten, tenker jeg!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 02 Jun 2013, 11:27

SOLSKJÆR!!!
Sunday Times hevder altså at OGS var spurt, takket nei, og dermed ble det nestemann på listen, Mark Hughes.
Er det mulig???
Tenke seg til at OGS skulle overtatt Stoke!!
Han må ha et mye større navn i PL enn hva jeg kan klare å fantasere om!
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 02 Jun 2013, 12:32

gmel skrev:SOLSKJÆR!!!
Sunday Times hevder altså at OGS var spurt, takket nei, og dermed ble det nestemann på listen, Mark Hughes.
Er det mulig???

Med all respekt for Solskjær, så må jeg si meg enig her :) Tar derfor denne nyheten med en viss klype salt
torage
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 02 Jun 2013, 14:48

torage skrev:
gmel skrev:SOLSKJÆR!!!
Er det mulig???

Med all respekt for Solskjær, så må jeg si meg enig her :) Tar derfor denne nyheten med en viss klype salt

Kan jo godt være at han fikk en forespørsel om å ta en samtale med styret. Coates sa i midlertid at de bare hadde "snakket" med Hughes, så jeg regner med at dette er svada. Men Solskjær var nok aldri 100 % utelukket for stillingen heller.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 02 Jun 2013, 16:04

TrondG skrev:
gmel skrev:Tror at Mark Hughes er et godt valg. Men det kommer nok til å forsvinne 6-7 av førsteelleveren før august.

Det ser ut til at de kommer til å føre Sumo til samme pris, det er jo et greit alternativ. Men svært synd at disse nye TV-rettighetene bare tillater å vise en kamp om gangen kl 16.00 på lørdager. Det blir å kjøpe abonnement hos BBC Stoke til høsten, tenker jeg!

Dette har jeg ikke fått med meg. Betyr det at heller ikke Sumo får sende mer enn èn kamp direkte ? I dag sender de jo fra alle kampene i PL direkte , slik at det er opp til den enkelte å velge kampen man vil se....
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest