Ivan Strinic

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Ivan Strinic

Innlegg Torstein Norevik » 11 Mai 2013, 14:57

Stoke og Sunderland skal - ifølge denne artikkelen - være interessert i å sikre seg den kroatiske landslagsbacken Ivan Strinic.

http://www.teamtalk.com/stoke-city/8705 ... an-Strinic

Høres spennende ut om dette er riktig. Kroatia har fostret mange gode fotballspillere, og vi trenger så absolutt en venstre-back. Strinic spiller fast på Kroatia og spilte også under fotball-EM i Polen/Ukraina sist sommer.

Kjøpet av en venstre-back ville jo også åpne muligheten for å bruke Wilson sentralt på midtbanen, som jo er hans egentlige posisjon.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Re: Ivan Strinic

Innlegg jørgen » 11 Mai 2013, 15:16

Han er god, og definitivt bedre enn alt vi allerede har i klubben. Men når jeg ser at prisen ligger opp mot 8 millioner pund, ville jeg heller gått for Cristian Villagra. Han spiller også i Ukraina, men for Metalist. Han har imponert meg enormt i Europa League og i den hjemlige serien. Et konstant bidrag offensivt, og rask tilbake dersom laget taper ballen høyt i banen. Prisen vil ligge på det samme, dersom 8 mill pund er summen Dnipro ønsker for Strinic.
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Re: Ivan Strinic

Innlegg Knut Ole » 11 Mai 2013, 15:36

To absolutt interessant kandidater.
Ønsker veldig velkommen interesse for solid, moderne backer som evner å doble på kant, variere angersspillet, innleggsfot samt naturligvis styre forsvarsrekka. Bare ikke interessen ebber ut i skuffelse når vinduet stenger. Hva med å handle i juni/juli?
Knut Ole
Ivrig Stokie

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest