jørgen skrev:Herregud! Det viser hvor langt har kommet........Noel Hunt?!?!!?!?
Vi fortsetter å bli linket til Championshipspillere og de aller svakeste i PL. Typisk at vi ender opp med han, Kevin Doyle, Titus Bramble, Pilkington, Figueroa og Carlton Cole.
Nå er ikke Noel Hunt spilleren som kan løfte Stoke, men det finnes mange gode spillere i Championship som har bevist at de holder et godt Premier League-nivå. I farten kommer jeg på Wes Hoolahan, Robert Snodgrass og Bradley Johnson på Norwich samt Morgan Schneiderlin og Adam Lallana på Swansea. I tillegg har United henter Büttner fra Crewe i League One, så de finnes.
Jeg tror Stoke har en policy som utelukker mange av de unge og sultne utlendingene. Jeg har i det siste lest RYKTER om at Demba Ba sin overgang til Stoke brøyt sammen en gang i tida fordi agenten og Ba ville ha mer lønn enn det Stoke hadde avtalt med de første gangen og at det med den medisinske testen ble brukt som en dekksak for det. Nå veit jeg ikke hvor troverdig dette er, men det tyder på at lønnsbudsjettet til Stoke gjør at vi må finne gode lagspillere fremfor individualister. Nå kan jeg hende jeg kaster bensin på bålet her Jørgen, men en spiller som Jamie Mackie vil jeg ha til Stoke