Det er blåmandag i Stoke-on-Trent, og jeg har sett på tingenes tilstand rundt Stoke City. Les mine reaksjoner i linken under;
http://stoke.no/blamandag-i-stoke-trent
pål - lillehammer skrev:Som jeg skrev under på kommentaren din så satt jeg rett overfor de gutta som tok opp banneret med Pulis Out. Det skapte sterke reaksjoner blant Stoke fansen og gutta måtte fjernes av vakter. Hvis ikke ville de fått skikkelig juling. Etterpå sang fansen sanger til Pulis. Så selvom frustrasjonen er økende så er støtten til Pulis fortsattt stor. Av andre ting som skjedde så var det høyest jubel for at Cameron Jerome starta kampen og at Jonathan Walters ble bytta ut. Tipper den svei godt for Walters.
Jepp, det er lettere å sitte bak tastaturet. Det jeg synes er litt merkelig i så henseende er at en ikke uanselig mengde supporters KUN kommer ut av grottene sine når det er mørkt og går dårlig...Svein Nilsen skrev:Man merker jo på kampene at holdningen til TP har endret seg. Jeg var på Craven Cottage og det kom en del pepper til TP og enkelte spillere som jeg ikke kjenner igjen fra i høst. Og det ER lettere å sitte bak tastaturet, men klubben (og TP) må ta på alvor at det brummes mer enn på svært lenge. Det er ikke nødvendigvis resultatene, mer prestasjonene det murres mot - og dessverre enkeltspillere. Og TP har kjøpt spillerne, trener dem, tar ut laget og er ansvarlig for at den gamle taktikken ikke fungerer lenger. Vi er et bedre lag enn Fulham og West Ham, det virker bare ikke sånn.........
Brukere som leser i dette forumet: Rikitikitak og 1 gjest