Tipp tabellen!

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Tipp tabellen!

Innlegg Morten T. » 17 Apr 2013, 23:03

Torstein Norevik skrev:Wigan er en av våre argeste konkurrenter i kampen om å unngå nedrykk.

Nå nærmer det seg pause på Etihad Stadium (41 min.), og Wigan holder fortsatt 0-0. Hart hadde nettopp en kjemperedning, og ut fra match-statsen ser det ut til at Wigan holder bra stand. 51-49 Possesion i favør Wigan, og gjestene leder også 2-0 i skudd på mål.

Skummelt, og mulige tegn på at Man.C har gitt opp ligagullet og ikke er topp skjerpet ??? :? Det kan ende langt verre enn vi hadde håpet... :o

Der er det bekreftet 0-0 ved halvtid, og Wigan har vært det beste laget i første omgang, i følge rapportene. :?

Men....Man.C var best de siste 10 minuttene før pause. Kan vi håpe at de våkner og at vi slipper med skrekken ? :?

Wigan røyk 0-1 til slutt, men de spilte ganske bra( jeg så bare 2. omgang ) og ManC sleit litt med å bryte igjennom også.
For dem som evt. måtte tro noe annet: Det er faktisk INGEN "enkle" matcher i Premier League.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 17 Apr 2013, 23:25

Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:Wigan er en av våre argeste konkurrenter i kampen om å unngå nedrykk.

Nå nærmer det seg pause på Etihad Stadium (41 min.), og Wigan holder fortsatt 0-0. Hart hadde nettopp en kjemperedning, og ut fra match-statsen ser det ut til at Wigan holder bra stand. 51-49 Possesion i favør Wigan, og gjestene leder også 2-0 i skudd på mål.

Skummelt, og mulige tegn på at Man.C har gitt opp ligagullet og ikke er topp skjerpet ??? :? Det kan ende langt verre enn vi hadde håpet... :o

Der er det bekreftet 0-0 ved halvtid, og Wigan har vært det beste laget i første omgang, i følge rapportene. :?

Men....Man.C var best de siste 10 minuttene før pause. Kan vi håpe at de våkner og at vi slipper med skrekken ? :?

Wigan røyk 0-1 til slutt, men de spilte ganske bra( jeg så bare 2. omgang ) og ManC sleit litt med å bryte igjennom også.
For dem som evt. måtte tro noe annet: Det er faktisk INGEN "enkle" matcher i Premier League.

Det er helt riktig, Morten ;) Det er definitivt INGEN enkle kamper i Premier League !

Men bra spill eller ikke fra Wigan...det aller viktigste i dag var at de ble stående igjen uten poeng. Ett eller tre ! poeng for Martinez' gutter i dag måtte nok utvilsomt ha blitt klassifisert som bonuspoeng ! ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 18 Apr 2013, 15:50

Hm, en hjemmekamp mot Stoke City kan vel klassifiseres som lett match - dessverre!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 19 Apr 2013, 15:43

TV 2 sine eksperter er enig med meg, Stoke rykker ned :roll:

http://www.tv2.no/sport/fotball/england ... 30648.html
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 19 Apr 2013, 18:16

Faan, da rykker vi ned. En ekspert (og andre kloke foppalleksperter) som Peter Myhre tar dessverre aldri feil når det gjelder spådommer og utfall.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 19 Apr 2013, 19:52

Lundekvam har troen på oss, og tipper at Norwich ryker til. Jeg sitter min lit til austevollingen.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 24 Apr 2013, 10:05

Vi har - sterkt inspirert av Pulis - snakket en del om den magiske 40-poengs grensa som "alle" er enige om gir sikkerhet for fornyet kontrakt i PL.

Saken er at de 37 poengene vi nå allerede har "på bok" også ville ha gitt fornyet kontrakt i tre av de fire foregående sesongene i PL.

Kun i 10/11-sesongen måtte man ha 40 poeng for å overleve i divisjonen, da Wolves greidde seg på den poengsummen og Birmingham rykket ned med 39.

I de andre sesongene berget man kontrakten med henholdsvis 37 (2011/12), 31 ! (2009/10) og 35 (2008/09) poeng.

Jeg sier ikke med det at de 37 poengene vi har nødvendigvis er trygt, fordi det nok kommer litt an på utfallet i de andre kampene. Men erfaring viser i alle fall at det fint kan være mulig å overleve med en slik poengsum, noe som innebærer at vi ikke er "dømt til nedrykk" selv om vi skulle finne på å tape de fire resterende kampene.

Men det gjør vi jo ikke, for vi vinner på lørdag hjemme mot Norwich, godt støttet av over 50 ihuga norske Stoke-supportere som jeg er sikker på kommer til å "gi jernet" for klubben i vårt hjerte !

God tur alle sammen ! :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 24 Apr 2013, 16:36

Torstein Norevik skrev:Vi har - sterkt inspirert av Pulis - snakket en del om den magiske 40-poengs grensa som "alle" er enige om gir sikkerhet for fornyet kontrakt i PL.

Saken er at de 37 poengene vi nå allerede har "på bok" også ville ha gitt fornyet kontrakt i tre av de fire foregående sesongene i PL.

Kun i 10/11-sesongen måtte man ha 40 poeng for å overleve i divisjonen, da Wolves greidde seg på den poengsummen og Birmingham rykket ned med 39.

I de andre sesongene berget man kontrakten med henholdsvis 37 (2011/12), 31 ! (2009/10) og 35 (2008/09) poeng.

Jeg sier ikke med det at de 37 poengene vi har nødvendigvis er trygt, fordi det nok kommer litt an på utfallet i de andre kampene. Men erfaring viser i alle fall at det fint kan være mulig å overleve med en slik poengsum, noe som innebærer at vi ikke er "dømt til nedrykk" selv om vi skulle finne på å tape de fire resterende kampene.

Men det gjør vi jo ikke, for vi vinner på lørdag hjemme mot Norwich, godt støttet av over 50 ihuga norske Stoke-supportere som jeg er sikker på kommer til å "gi jernet" for klubben i vårt hjerte !

God tur alle sammen ! :D

I tillegg har vi en ok målforskjell, som utgjør gjerne 1 poeng...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 24 Apr 2013, 16:45

Ang tabell tipp

Jeg vil aller ydmigst si, at jeg kanskje er den som er nærmest...hihi
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 28 Apr 2013, 15:31

Lilledino skrev:Ang tabell tipp

Jeg vil aller ydmigst si, at jeg kanskje er den som er nærmest...hihi

What? Jeg tippet de jo på 10. plass! Går bare en vei nå, og vi lander nøyaktig midt på tabellen. :D
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest