Januar-vinduet

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Januar-vinduet

Innlegg Sven-Erik » 01 Feb 2013, 00:27

Lilledino skrev:Mange rykter, mulige avganger for Crouch, Jones, Adam, Bego..

Hvem kommer inn :

- Brek
- Bent
- Butland

De tre Bèr ?

Eller har TP noen Ess i ermene. Kanskje han selger seg selv ?

Da skal Butland være i boks også sies det
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 01 Feb 2013, 00:31

Sven-Erik skrev:Da skal Butland være i boks også sies det

I flg. TV2 så er det tilbakelånsavtalen til Biringham som tar tid å få klar.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 01 Feb 2013, 00:36

Rob Adcock skriver på Twitter:

It's true #SCFC have bid for a loan move for Davis but its 'doubtful' It would only be a loan. Could be view to permanent.

Curtis Davis, midstopper fra Birmingham, that is.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 01 Feb 2013, 01:04

Hva skal vi si ?
Som Morten og Richard påpeker, så virker det som det ikke er kommet inn en ny back, in fact så låner vi ut Upson som kunne spilt på de plassene.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 01 Feb 2013, 01:10

Skulle ønske Palacios forsvant. Var snakk om lån på Shotton også, men der er vel vinduet åpent ytterligere en måned? Håper på det.

VELDIG fornøyd med Shea og ikke minst Butland. Så intervju av han nå; herlig, down-to-earth brite med svært gode keeperevner. Og for et scoop, under tre millioner pund! Meget bra TP.

Ellers er det skuffende at vi ikke fikk inn noen backer. Samtidig hadde jeg håpet på Crouch-exit og inn med Bent. Sukseen på overgangsvinduet står og faller dermed mye på om Shea viser seg å være en spiller verdt pengene.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 01 Feb 2013, 01:15

Veldig fornøyd med signeringene av Butland og Shea, to potensielle fremtidige stjernespillere. :D

Butlands ankomst gjør vel at det ligger i kortene at Bego forsvinner til en av de store klubbene til sommeren, og Bego skulle vi gjerne ha beholdt. Men vi hadde neppe klart å holde på han veldig lenge uansett, og vi har i alle fall nå sikret oss en meget bra erstatter, i alle fall på litt sikt, og til en veldig bra pris. :)

Skuffelsen er selvsagt at vi ikke fikk inn noen venstreback, som vi absolutt hadde trengt. Og jeg skulle også gjerne hatt inn en ny god spiss på bekostning av Crouch.

Alt i alt likevel rimelig bra fornøyd, men ikke kjempefornøyd ;)
Sist endret av Torstein Norevik den 01 Feb 2013, 01:20, endret 2 ganger.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 01 Feb 2013, 01:15

Usikker på om det skjer noe mer nå.....men faktisk så er jeg jævlig skuffa! Ok, to nye overganger som sikkert er veldig bra - på lang sikt. Men, vi trenger å styrke laget NÅ! Og at vi har lånt ut Upson og ikke hentet inn en eneste forsvarsspiller er helt ufattelig! Gleder meg alt til lørdag; Walcott mot Wilko....uff!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 01 Feb 2013, 01:19

Curties Davies Rod Fanni ryktes å være signert, men det er vel kanskje å tro på julenissen? :mrgreen:
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 01 Feb 2013, 08:55

Svein Nilsen skrev:Usikker på om det skjer noe mer nå.....men faktisk så er jeg jævlig skuffa! Ok, to nye overganger som sikkert er veldig bra - på lang sikt. Men, vi trenger å styrke laget NÅ! Og at vi har lånt ut Upson og ikke hentet inn en eneste forsvarsspiller er helt ufattelig! Gleder meg alt til lørdag; Walcott mot Wilko....uff!

Er nok enig med Svein her. Vi signerer en keeper for framtiden, men AKKURAT NÅ hadde vi brukt for noe helt annet. Allikevel er ikke tidspunktet så dumt, fordi Birmingham trengte penger og selger langt under den prisen både eksperter og medier mener han er verdt. Shea har ikke spilt fotball siden jeg dro drakten over hodet, og vil ikke debutere på denne siden av vårjevndøgn. Det hadde ikke bare vært greit med med en ny back (eller to), det VAR NØDVENDIG. Når jeg går til byen for å kjøpe meg ny bukse (FORDI JEG TRENGER EN), kommer jeg ikke hjem med en ny skjorte og slips - og BARE DET -selv om jeg sikkert vil bruke dem også. Det virker som om Pulis ikke vil vise at HAN har panikk av noe slag, og derfor signeres det ikke i blinde. Men akkurat i dette vinduet skal du ikke ha rare prosentsynet for å se at BACKER med kvalitet er sårt trengt. Å ja, - så var det lørdag, Walcott, Carzola og gjengen mot frynsete Stoke-backer. Huffamei.... :roll:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 01 Feb 2013, 09:28

Skivebom!
For all del, helt OK å handle et par yngre og minst en talentfull spiller. JA!! Men med tanke på defensiv kollaps siste 5 uker og spesielt sideback problem har TP tatt med seg feil handlelapp til butikken i går.
Hvordan er reglene for å låne spillere (f.eks. Jenkinson) framover, ikke noe problem det?
Knut Ole
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest