Knut Ole skrev:Svein Nilsen skrev:....ble matchvinner når USA vant Gold Cup i natt! Kom inn fra benken og scoret kampens eneste etter 1 minutt............ SUPERSUB!
Geat yankee!
Husker du han kom inn på Craven Cottage, Svein? Virka både døgnvill og rimelig utrygg på det meste, bortsett fra staffa han skaffa. Bonus om han blir nettopp en super sub kommende sesong.
Når sant skal sies, så var vel målet av den ferdig-scora sorten, der Shea dytter ballen de siste 30 cm over linja, en ball som uansett var i ferd med å rulle i mål uten Shea's hjelp.....
http://www.youtube.com/watch?v=paOYZzvshJQMen hyggelig likevel, og jeg har tro på at Shea kan bli en fin tilvekst for oss. Han ble for et par år siden omtalt som et av de største talentene fra USA, men ble skadet, og har brukt det siste året på å komme tilbake.
Innhoppene for oss - rett etter at han kom over - legger jeg overhodet ikke vekt på. Han var "døgnvill", som du skriver, og helt ukjent med både lagkompiser og spillestil og system. Han virra vel litt rundt som en forvirra høne den gang, men det tror jeg nok har gått seg til etter et drøyt halvår i klubben.
Jeg tror han vil bli bra ! Ser ikke bort fra at han kan bli mer enn en super-sub, og at han tvert imot vil kunne kjempe seg inn i start-oppstillinga....