Lilledino skrev:Skuffende så langt.
Ingen spisser, og Brek er enda ikke klar for å erstatte den vandrende katastrofen på vår venstre kant...
Der er jeg faktisk ikke helt enig....Jeg synest derimot det synest å kunne bli et veldig bra vindu, dersom vi får i boks Butland, Shea og Lee, og i tillegg får Dann inn i stedet for Upson.
Joda, det er vel kanskje ingen av disse som vil gå rett inn i første-elleveren, og Danns karriere har vel vært nærmest i fritt fall de siste par-tre årene.
Men Butland og Shea er unge spillere, som begge har potensiale til å bli stjernespillere i løpet av relativt kort tid, kanskje allerede i løpet av et par sesonger. Lee har vært regnet som en av de mest lovende spillerne fra Asia, og var vel for et par-tre år siden på en FIFA-liste (eller lignende) over de 50 mest spennende "rising stars" på verdensbasis. Men han brakk benet og har spilt lite. Han er imidlertid fortsatt ung, og kan komme igjen og fortsette dit han var på vei og få en strålende karriere.
Og Dann kan også komme tilbake, han er bare 25 og skotsk landslagsspiller. Og selv om jeg har uttrykt meg til dels veldig kritisk til Pulis i det siste er det kankje der han er best; å få spillere som er inne i en blindgate tilbake igjen på rett spor. Og Upson ville nok uansett ikke holdt mer enn en sesong, eller i beste fall to, på toppnivå.
Synest også å se en litt annen profil i dette vinduet enn tidligere, ved at vi prøver å signere unge og lovende spillere, heller enn kostbare store navn, med karrieren på hell. Det synest jeg er et stoooort skritt i riktig retning !
Går disse i boks, er jeg som sagt veldig godt fornøyd, selv om vi fortsatt kommer til å slite på back-plass og helt fremme. Det mååååååååå i såfall ordnes opp i til sommeren.