Januar-vinduet

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Januar-vinduet

Innlegg vegar56 » 31 Des 2012, 14:29

Hvilke spillere kommer det til å gå rykter om ?
Selvsagt Shawcross, så lenge han ikke undertegner :? http://www.tv2.no/sport/fotball/sjekk-soendagens-fotballrykter-liverpool-og-newcastle-kjemper-om-franskmann-3955203.html
Om Owen skulle få et tilbud et annet sted, så lurer jeg på om det ikke er lurt å la han gå : http://metro.co.uk/2012/12/29/michael-owen-eyed-by-espanyol-for-shock-january-transfer-3332480/

En ting er i alle fall sikkert, vi trenger en venstre-back av klasse, hva kan TP få tak i ?
Runar er helt enig : http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/her-er-premier-leaguesupporternes-forsinkede-juleoensker-3947504.html

Forlsag til venstrebacker, anyone ?
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Re: Januar-vinduet

Innlegg Reidar a stokie » 31 Des 2012, 18:03

Usikker på Tony Kjøper noe i Januarvinduet, og heller venter til sommeren. Men det hadde gjort seg med ein Ving og venstreback som eg leste i tv2 sporten. Kanskje Laurens De Bock
:)
Reidar a stokie
Ivrig Stokie

Innlegg Reidar a stokie » 31 Des 2012, 18:04

Usikker på Tony Kjøper noe i Januarvinduet, og heller venter til sommeren. Men det hadde gjort seg med ein Ving og venstreback som eg leste i tv2 sporten. Kanskje Laurens De Bock
:)
Reidar a stokie
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 31 Des 2012, 20:17

Reidar a stokie skrev:Usikker på Tony Kjøper noe i Januarvinduet, og heller venter til sommeren. Men det hadde gjort seg med ein Ving og venstreback som eg leste i tv2 sporten. Kanskje Laurens De Bock

Det hadde i alle fall vært en fremtidsrettet investering, spørsmålet er om han er god nok :?:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 01 Jan 2013, 00:12

Nettavisen forteller om interesse fra ManU vedr. Begovic : http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3539646.ece
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 01 Jan 2013, 18:02

Det er bare å bruke denne siden her for rykter ut og inn, folkens:
viewforum.php?f=21

Den har vi brukt i årevis til å legge inn rykter( også på det gamle forumet ) etter å ha brukt de obligatoriske timene hver dag på å søke world wide om Stoke og det har funka fint. Bare å bruke søk-funksjonen for å sjekke om noen allerede har lagt inn noe fra før og dernest legge inn rykter om de aktuelle spillerne.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 10 Jan 2013, 21:07

Det er flere av dere som deler mine synspunkter om å handle fra det europeiske markedet fremfor å betale overpris for engelske spillere.

Ser man kun over kanalen, og til Frankrike er det en rekke mulige røverkjøp der:

Moussa Sissoko, 23/24 år, hardtarbeidende boks-til-boks midtbanespiller som tidligere har vært linket til både Arsenal og Tottenham. Pris: 3 mill pund.

Yann M´Vila, 22 år (?), et av de største franske talentene på defensiv midtbane, men som har slitt med dårlige holdninger i klubb og for U21 landslag. Lenge linket til toppklubbene i England, og han ønsker nå over til balløya. Pris: 7-8 mill pund.

Massadio Haidara, 20 år, en svært lovende venstreback som ville forsterket oss enormt. Uansett no-brainer da vi har "en" spiller i den posisjonen. Pris: 2-3 mill pund.

Hadde vi kjøpt Sissoko og Haidara hadde topp 6 vært en reel mulighet, og det for bare (!!) 6 mill pund!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 11 Jan 2013, 13:17

jørgen skrev:Det er flere av dere som deler mine synspunkter om å handle fra det europeiske markedet fremfor å betale overpris for engelske spillere.

Ser man kun over kanalen, og til Frankrike er det en rekke mulige røverkjøp der:

Moussa Sissoko, 23/24 år, hardtarbeidende boks-til-boks midtbanespiller som tidligere har vært linket til både Arsenal og Tottenham. Pris: 3 mill pund.

Yann M´Vila, 22 år (?), et av de største franske talentene på defensiv midtbane, men som har slitt med dårlige holdninger i klubb og for U21 landslag. Lenge linket til toppklubbene i England, og han ønsker nå over til balløya. Pris: 7-8 mill pund.

Massadio Haidara, 20 år, en svært lovende venstreback som ville forsterket oss enormt. Uansett no-brainer da vi har "en" spiller i den posisjonen. Pris: 2-3 mill pund.

Hadde vi kjøpt Sissoko og Haidara hadde topp 6 vært en reel mulighet, og det for bare (!!) 6 mill pund!

Er det ikke en gjeng med kjipe regler når en skal hente spillere utenfra da ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 11 Jan 2013, 19:54

Lilledino skrev:
jørgen skrev:Det er flere av dere som deler mine synspunkter om å handle fra det europeiske markedet fremfor å betale overpris for engelske spillere.

Er det ikke en gjeng med kjipe regler når en skal hente spillere utenfra da ?

Nope!

Av de 25 spillerne (spillere under 21 år får disp) som vi registrerer som spillertropp etter et overgangsvindu må vel 8 av disse ha vært i en engelsk klubb fra de var 18-21 år. Ellers gjelder arbeidstillatelse for spillere utenfor EU, men disse jeg har nevnt er enten franske eller har landet som 2nasjonalitet.
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 20 Jan 2013, 17:47

Hvis vi ikke henter minst en back, så skjønner jeg ikkeno.
O2Stokie
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest