Hvordan får jeg kampbillett til bortekamper????

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Hvordan får jeg kampbillett til bortekamper????

Innlegg Ovis » 09 Jan 2013, 11:53

Er invitert med til London av sønnen min(som er Arsenal supporter) for å se kamp på Emirates Arsenal - Stoke den 2 februar. Er det noen som har peiling på hvordan man får skaffet seg billett til kampen??? Sønnen min sitter jo med Arsenal supporterne, men eg vil jo sitte med mitt lag. :D :D
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie

Re: Hvordan får jeg kampbillett til bortekamper????

Innlegg Richard Prestegård » 09 Jan 2013, 13:38

Du kan ta kontakt med billettkontoret på Britannia Stadium. Det gjorde Runar og jeg da vi dro over for å se C. Palace - Stoke City. Hvis du ringer over, kan du bestille billetter til borteseksjonen, så betaler du med bankkort på telefonen. Billetten kommer da med bussen til Stoke og kan hentes på billettkontoret på Emirates. Skulle det være noe mer du lurer på, så bare si ifra :)

http://www.stokecityfc.com/tickets/purchasing/
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Re: Hvordan får jeg kampbillett til bortekamper????

Innlegg Ovis » 09 Jan 2013, 14:07

Richard Prestegård skrev:Du kan ta kontakt med billettkontoret på Britannia Stadium. Det gjorde Runar og jeg da vi dro over for å se C. Palace - Stoke City. Hvis du ringer over, kan du bestille billetter til borteseksjonen, så betaler du med bankkort på telefonen. Billetten kommer da med bussen til Stoke og kan hentes på billettkontoret på Emirates. Skulle det være noe mer du lurer på, så bare si ifra :)

http://www.stokecityfc.com/tickets/purchasing/

Takker for hjelpen.
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest