Før Aston Villa - Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Før Aston Villa - Stoke

Innlegg radiola » 04 Des 2012, 16:14

Takk det samme, Torstein - får håpe vi treffes igjen ved en senere anledning. Har allerede begynt å spare til neste års tur.
:-)
Må f ø si jeg ble overrasket - men manns minne er som kjent ikke særlig mer enn 14 dagers tid...
radiola
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 04 Des 2012, 17:35

Virker som om mannen som scoret et av tidenes vakreste og spektakulære Premier League-mål på datoen 24. mars 2012, KAN bli friskmeldt tidsnok til lørdagens dyst:
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... tists.html
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 04 Des 2012, 22:10

Morten T. skrev:Virker som om mannen som scoret et av tidenes vakreste og spektakulære Premier League-mål på datoen 24. mars 2012, KAN bli friskmeldt tidsnok til lørdagens dyst:
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... tists.html

Han skal visstnok spille med tannbeskyttelse a`la hockeyspillere...

Hadde vært kewlt med KJ og nr 25 da..

Hva er oddsen på Stoke mon ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 05 Des 2012, 09:50

Lilledino skrev:Hadde vært kewlt med KJ og nr 25 da..

Den kombo`n ble jo prøvd i fjor uten hell. Jones er kjappere enn Crouch, men likevel ikke den kjappeste i klassen. Legger du til at Jones ikke alltid gidder å løpe, så får du et veldig temposvakt spisspar på topp som kun kan skape noe etter innlegg fra kantene eller dødball.

Da ville jeg heller ha hatt Jerome( som har god fart ) sammen med Crouch på topp, eller en skadefri Owen som er ekstremt flink til å plassere seg å ta seg av nedfallsfrukt. Jeg tipper at intensjonen til Pulis da han hentet Owen var å la han få rollen Adam har hatt hittils i sesongen. Det betyr å ligge nær Crouch( som får mye oppmerksomhet ) og så ta seg av situasjonene som oppstår etter duellene. Men (som ventet) har jo Owen stort sett vært skadet, dessverre... :(
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 05 Des 2012, 09:56

Ja, godt poeng å ha med 1 rask spiss sammen med nr 25, men på den andre siden vil 2 store sterke spisser binde opp forsvaret mer enn vanlig, som gir mer rom for de andre bakfra...
Bakfra vil jeg ha Kightly, Etherington og N`zonzi som ballforder bak de som en omvendt diamant .. Det hadde vært noe !

Da forventer jeg 4-4-2 ..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 05 Des 2012, 16:02

Det er vel ikke spesielt vanskelig å erstatte Adam i den formen han er i nå....dessverre! Logikken til TP er klar; bortekamp, ultradefensivt...det blir Whitehead! Så enkelt kan det være, MEN det er jo å håpe at han er litt mer fornuftig;
1. Walters SKAL jo spille HVER eneste kamp, det står jo i TP sine postulater. Men han er jo ingen kantspiller så får han rollen til Charlie så kan vi endelig starte med to rene vinger i Ethers og Kightly.
2. Owen eller Jerome er vel det opplagte valget som erstatter (ser vi bort i fra at TP nok helt sikkert vil ha med Whitehead for å blir enda mer baktung). Owen er skadet og Jerome (som skulle startet mot WBA) er vel også skadet.

Det er å begynne å grue seg til at karantenene på Huth og Shawcross kommer..........
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 07 Des 2012, 22:37

Lilledino skrev:Ja, godt poeng å ha med 1 rask spiss sammen med nr 25, men på den andre siden vil 2 store sterke spisser binde opp forsvaret mer enn vanlig, som gir mer rom for de andre bakfra...
Bakfra vil jeg ha Kightly, Etherington og N`zonzi som ballforder bak de som en omvendt diamant .. Det hadde vært noe !

Da forventer jeg 4-4-2 ..

Jepp...Kightly, Etherington og N'Zonz burde alle starte i neste kamp. Crouch og Jerome som spisser, og Adam (som absolutt ER i form) som offensiv midtbanespiller. En dristig lagoppstilling, det finnes ingen Whitehead eller andre som er villig til å løpe en ekstra mil for å rydde opp når farer truer på egen halvdel....men det hadde vært stas å forsøkt i minst 'en kamp. Aston Villa har vært dårlige i mange sesonger, så det burde ikke være helt bak mål å satse på en seier på lørdag.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 08 Des 2012, 04:04

Crouchie pynter seg ekstra til kamp:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sp ... rouch.html
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 08 Des 2012, 10:11

Som Ola så treffende sa det her inne....manns minne går ikke lenger tilbake enn 14 dager..... ;) Jeg sitter derfor og lurer på om Chrouch og Jones har spilt sammen tidligere i år ? Settingen har vel stort sett vært at Jones har kommet på for Crouch. Det kunne ha vært spennende å prøve de to sammen, nå som Jones er i bra slag. Hvis ikke mener jeg, som jeg har skrevet noe om tidligere, at Jones bør få fortrinn foran Crouch, pga. at Jones i øyeblikket virker i langt bedre form, og langt mer farlig enn det Crouch har vært den siste tiden.

Om Pulis ikke vil spille de to sammen, mener jeg at kombinasjonen Jones/Jerome burde få prøve seg igjen, den har fungert bra tidligere.

Crouch er i utgangspunktet vårt beste spiss, men ute av form så er han ikke lenger det.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 08 Des 2012, 16:38

Ligger an til en jerv og tett kamp her - iallefall dersom vi ligger noe i de siste 5 kampene mellom disse:

09/04/12 Aston Villa 1-1 Stoke City
26/12/12 Stoke City 0-0 Aston Villa
23/04/11 Aston Villa 1-1 Stoke City
13/09/10 Stoke City 2-1 Aston Villa
13/03/10 Stoke City 0-0 Aston Villa
bjørn123
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest