Som er mest kjent for å ha blitt skadet da han kolliderte med en Peterborough-spiller i kampen mellom Charlton og Peterborough;
http://www.youtube.com/watch?v=FfLTbGG4-ag
Lilledino skrev:Correct me if Im wrong.
Men hver gang vi føler, tror og håper at vi har noe på gang, får vi en på tryne.
Jeg er forberedt på det, men the Magpies skal ikke få lov til å rappe noen poeng her i kveld....
Lilledino skrev:Correct me if Im wrong.
Men hver gang vi føler, tror og håper at vi har noe på gang, får vi en på tryne.
....
bjørn123 skrev:Lilledino skrev:Correct me if Im wrong.
....
Det hadde faktisk vært jæ.. typisk Stoke å tape ikveld. Men, tro laget er så pass bra for tiden at de vinne denne relativt greit
JonC skrev:Dommeren i kveld heter Howard til fornavn..
Lilledino skrev:Richard Prestegård skrev:Hvis jeg ikke har lest feil, skal dommeren i morra være David Webb. Det er i så fall hans debut som dommer i Premier League.
Jeg lurer på om det er Howard Webb...
geddi skrev:Lilledino skrev:Richard Prestegård skrev:Hvis jeg ikke har lest feil, skal dommeren i morra være David Webb. Det er i så fall hans debut som dommer i Premier League.
Jeg lurer på om det er Howard Webb...
Er nok det ja. Da ble det hjemmeseier i dag og. Scorte 2 mål for andre gang i år vel og slapp inn vårt andre mål på hjemmebane. Syntes vi gjørde det unødvendig spennende da med først å avgjøre helt på slutten. Akkurat nå er vi vel også topp 10 på tabellen
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest