Quiz

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Quiz

Innlegg Svein Nilsen » 20 Nov 2012, 10:02

Da har vi meldt på et lag i NM i Quiz søndag 9. desember. Undertegnede har fått med seg Potterhead og Morten T. for å forsvare de rød-hvite stripene. Vi håper Morten T. har mye å tilføre laget da Potterhead og jeg har vært med på et par andre quizer uten å imponere veldig :D . Hvis det er flere som ønsker å ta utfordringen er det sikkert plass til et lag til.......
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Re: Quiz

Innlegg Morten T. » 20 Nov 2012, 10:18

Svein Nilsen skrev:Da har vi meldt på et lag i NM i Quiz søndag 9. desember. Undertegnede har fått med seg Potterhead og Morten T. for å forsvare de rød-hvite stripene. Vi håper Morten T. har mye å tilføre laget da Potterhead og jeg har vært med på et par andre quizer uten å imponere veldig :D . Hvis det er flere som ønsker å ta utfordringen er det sikkert plass til et lag til.......

Vel, jeg håper målet er å unngå å komme på nedrykksplass...? ;)

Forrige quiz jeg var på var allmenn-quiz på Bohemen, og da attpåtil i selskap med folk av akademisk støpning. Allikevel endte laget "Kaffistova-urbanistene" på en 17. plass. I og for seg ikke så værst, hadde det ikke vært for at det bare var 17 deltagende lag...

Så med et par øl innabords så går nok dette bra, Svein.... 8-)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg geddi » 26 Nov 2012, 12:54

Svein Nilsen skrev:Da har vi meldt på et lag i NM i Quiz søndag 9. desember. Undertegnede har fått med seg Potterhead og Morten T. for å forsvare de rød-hvite stripene. Vi håper Morten T. har mye å tilføre laget da Potterhead og jeg har vært med på et par andre quizer uten å imponere veldig :D . Hvis det er flere som ønsker å ta utfordringen er det sikkert plass til et lag til.......

Hvor foregår dette. Er vel i Oslo. Kunne godt tenke meg å være med om jeg har mulighet til å komme meg fra Bergen til Oslo den helgen. Jobben bestemmer litt av det, men elsker jo quiz, så ta gjerne kontakt
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 26 Nov 2012, 15:24

Sjekk vår hjemmeside, men ja det er i Oslo. Du må i så fall melde deg på alene eller sammen med andre supportere (maks tre pr lag). "Mitt" lag har allerede 3 deltakere.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 27 Nov 2012, 00:00

Svein Nilsen skrev:Sjekk vår hjemmeside, men ja det er i Oslo. Du må i så fall melde deg på alene eller sammen med andre supportere (maks tre pr lag). "Mitt" lag har allerede 3 deltakere.

http://www.stoke.no/invitasjon-til-nm-i ... sk-fotball
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 09 Des 2012, 19:17

Hei og hopp. Da er årets NM avviklet i Britisk Fotball Quiz. Vårt lag, bestående av Morten Tveter, Kjelle Christiansen og undertegnede bet godt fra seg....i 1. omgang. Av 17 deltakende lag lå vi på 6. plass etter de første 15 spørsmålene og kvalifiserte oss til finalen hvor de 10 beste lagene skulle gjøre opp om NM tittel og stor prestisje. I første omgang plukket vi pene 27 av 35 poeng og hadde "los". Vi var faktisk nære et par poeng, men tok et par uheldige valg på spørsmål hvor vi hadde et par alternative svar. I finalerunden fikk vi et ark med 10 bilder av managere, som tilhørte klubber i de fire øverste divisjonene i England og i toppserien i Skottland. Her fikk vi "kun" 11 av 20 poeng mens de tre beste lagene fikk fullt hus(!). Dermed måtte ta til takke med en 9. plass, men vi er fornøyde og var svært nære en 4.-5. plass. Vel blåst gutter!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 09 Des 2012, 20:40

Kjempeimponert over at dere nådde finalespill. Og sannerlig tok dere sjarmørprisen som hovedattraksjon på TV2s NM- rapport :)
Bra profilering gutta!
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 10 Des 2012, 09:13

Dette var gøy og et veldig fint arrangement av Supporterunionen! :)

Som Svein skriver så var vi ikke veldig langt unna toppen heller. Veldig bra! ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 10 Des 2012, 22:49

En god representering av supporterklubben gutter! Bra jobba! :mrgreen: :D
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet