JonC skrev:Ikke bare kommentatorene til TV2 som sliter. I studio viser resultatene at Stoke har 2..
Morten T. skrev:Puh! Er fornøyd med tre poeng her, selv om vi gjorde unødvendig spennende på slutten.
Mange får godkjent i dag, men jeg synes våre tre beste var:
Huth
Adam
Crouch
Torstein Norevik skrev:Synest også at Jones har vært langt friskere denne sesongen, på de innhoppene han har hatt, enn det han har vært på lenge. Det er positivt. Han har vært veldig svak og virket helt uinteressert i lang tid, men ser - etter mitt syn - nå ut til være på vei oppover. Kanskje han kan bli en Fugl Fønix, som reiser seg fra asken ? Det er lov å håpe....
jørgen skrev:Nå som vi er litt inne på overganger (ref Jones) synes jeg TP er en mester til å ødelegge markedsprisen på spillerne våre. Han har en 100% fast start11, og slipper overhodet ingen til hvis det ikke er noen skader/suspensjoner. Vi har hatt så mange spillere som bare sliter benk, og som kun resulterer i at verdien deres forsvinner. Jones ville jeg tro vi kunne solgt for 6-7 mill pund i det vi kjøpte Crouch. I stedet ender det opp med at Crouch spiller en hel sesong uten at Jones får nevneverdig med spilletid. Dermed synker verdien hans til 3-4 mill pund. Samme greie med Pennant og Jerome!
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 64 gjester