Før Stoke - Fulham

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Stoke - Fulham

Innlegg bjørn123 » 23 Nov 2012, 19:25

De fem siste kampene mellom Stoke og Fulham:
11/02-2012: Fulham – Stoke 2-1
15/10-2011: Stoke – Fulham 2-0
22/01-2011: Fulham – Stoke 2-0
28/12-2010: Stoke – Fulham 0-2
11/09-2010: Stoke – Fulham 2-0 (Ligacup)

Dette skal gå veien - husker desverre godt 0-2 kampen med grøss og gru da - romjula 2010
bjørn123
Ivrig Stokie

Re: Før Stoke - Fulham

Innlegg Morten T. » 23 Nov 2012, 20:39

bjørn123 skrev:De fem siste kampene mellom Stoke og Fulham:
11/02-2012: Fulham – Stoke 2-1
15/10-2011: Stoke – Fulham 2-0
22/01-2011: Fulham – Stoke 2-0
28/12-2010: Stoke – Fulham 0-2
11/09-2010: Stoke – Fulham 2-0 (Ligacup)

Dette skal gå veien - husker desverre godt 0-2 kampen med grøss og gru da - romjula 2010

Jeg var tilstede på den i romjula i 2010 på et fuktig, kaldt og tåkete Britannia. En håpløs match hvor Hangeland var BB. Han er heldigvis ikke med denne gangen, så det er håp. Spørsmålet er om han blir erstattet av Baird, som jo blåste inn begge målene i 2010....

Jeg tror vi vinner her, men det blir tøft.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 24 Nov 2012, 14:19

Ah, kamp på The Brit i forhold til eksamenslesning i mikroøkonomi gleder meg virkelig denne lørdags-ettermiddagen. Ser fram til et deilig avbrekk, og det er ingen tvil om at vi tar tre poeng i dag. Håper for øvrig på bedre trøkk hos hjemmefansen enn det vi har hatt tidligere i år. Har vært svært labert, synes jeg.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 24 Nov 2012, 15:00

Har det blitt for lite av dette, mener du ? :

http://www.youtube.com/watch?v=tCpavz0u ... creen&NR=1
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 24 Nov 2012, 15:18

TrondG skrev:Ah, kamp på The Brit i forhold til eksamenslesning i mikroøkonomi gleder meg virkelig denne lørdags-ettermiddagen. Ser fram til et deilig avbrekk, og det er ingen tvil om at vi tar tre poeng i dag. Håper for øvrig på bedre trøkk hos hjemmefansen enn det vi har hatt tidligere i år. Har vært svært labert, synes jeg.

Det er bare å svare at tilbud og etterspørsel regulerer prisdannelsen og at Keynesianismen er en feiende flott modell for å regulere griskheten i markedet, og vips!, du har bestått eksamen og har fått yrkestittelen "sosialøkonom".... ;)

Ellers enig i at stemninga ikke er like bra som før. Har folk i The Potteries begynt å bli en smule blaserte, mon tro?
Det samme er jo vanlig hos de fleste klubbene i PL, og det pleier å være de nyopprykkede klubbene som har den mest vokale fansen.

Fulham er jo ingen "kioskvelter" heller, så vi får se...
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 24 Nov 2012, 16:48

Morten T. skrev:
TrondG skrev:Ah, kamp på The Brit i forhold til eksamenslesning i mikroøkonomi gleder meg virkelig denne lørdags-ettermiddagen. Ser fram til et deilig avbrekk, og det er ingen tvil om at vi tar tre poeng i dag. Håper for øvrig på bedre trøkk hos hjemmefansen enn det vi har hatt tidligere i år. Har vært svært labert, synes jeg.

Det er bare å svare at tilbud og etterspørsel regulerer prisdannelsen og at Keynesianismen er en feiende flott modell for å regulere griskheten i markedet, og vips!, du har bestått eksamen og har fått yrkestittelen "sosialøkonom".... ;)

Ellers enig i at stemninga ikke er like bra som før. Har folk i The Potteries begynt å bli en smule blaserte, mon tro?
Det samme er jo vanlig hos de fleste klubbene i PL, og det pleier å være de nyopprykkede klubbene som har den mest vokale fansen.

Faktisk fikk vi en leksjon i at regjeringens tolløkning gir setter markedet ut av likevekt, og gir et effektivitetstap for både produsenter og konsumenter. Med andre ord forutsetter mikroøkonomi at markedet er fritt, og Hayek må da være den jeg sitter min lit til på kommende eksamen. ;-)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 24 Nov 2012, 16:52

TrondG skrev:
Morten T. skrev:

Faktisk fikk vi en leksjon i at regjeringens tolløkning gir setter markedet ut av likevekt, og gir et effektivitetstap for både produsenter og konsumenter. Med andre ord forutsetter mikroøkonomi at markedet er fritt, og Hayek må da være den jeg sitter min lit til på kommende eksamen. ;-)

Okei, så du går på BI?

Men nok om det, lykke til med både eksamen og kamp! :)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 24 Nov 2012, 17:49

Gjør nok det. Shame on me. ;-)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 24 Nov 2012, 17:59

TrondG skrev:Gjør nok det. Shame on me. ;-)

Ingenting å skamme seg over, Trond. :)
For meg består livet i sin alminnelighet, og organiseringen av samfunnet, av langt mer enn at "markedet" skal ha fritt spillerom, dog...
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest