Shawcross for England!

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Shawcross for England!

Innlegg Torstein Norevik » 14 Nov 2012, 19:40

Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:Shawcross oversett igjen :? Det ser ikke ut til å være lett å få landskamper for England, når man er Stoke-spiller.... :roll:

Kan ikke forstå at Caulker skal være et bedre alternativ enn Shawcross, som har vært solid hele sesongen, og er med å danne det tetteste forsvaret i Premier League (delt med Machester City, målt etter antall baklengsmål, 10 på 11 kamper). Tottenham står til sammenligning med 16 baklengs.... :?

(Ufortjent) negativ publisitet (les: negativ omtale om Stoke) ser ut til å spille en rolle også når det gjelder uttak på det engelske landslaget.... :x

Trist ! :cry:

http://www.teamtalk.com/match/preview/9 ... d-starters

Jeg tror han kommer innpå og får sin første "cap" i dag. Da vil i så fall min favorittspiller i Stoke gjennom tidene ikke lenger være den siste som spilte for England med Stoke City F.C. som arbeidsgiver....

By the way, matchen sendes direkte på svensk TV4, og det blir stor ståhei med innvielse av det nye stadionet Friends Stadium i Solna rett utenfor Stockholm.

Jeg håper (og tror vel) at du har rett, Morten ;) Og om vår kaptein skulle få sin første "cap", så synest jeg det er veldig fortjent.... :)

Takk for tipset om at kampen går på svensk TV4 :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Oddvin » 14 Nov 2012, 23:20

Da har han fått sin første cap. Uten at eg har sett kampen, så har det vel ikkje vert heilt topp deby etter at Zlatan putter 2 etter at Shaw er kommet inn
Oddvin
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 14 Nov 2012, 23:54

Oddvin skrev:Da har han fått sin første cap. Uten at eg har sett kampen, så har det vel ikkje vert heilt topp deby etter at Zlatan putter 2 etter at Shaw er kommet inn

Prøver å være så nøytral som mulig, men jeg synes han ikke er god nok ennå. Mangler for mye på jevnheten + at han alt for ofte er for sein i reaksjonen IMO. :?
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 15 Nov 2012, 08:47

Han ble grundig lurt av Zlatan på 3-2 målet, dessverre. Men, ingen kunne stoppe Zlatan denne kvelden, han var magisk! Uansett, grattis Ryan - vel fortjent!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 15 Nov 2012, 09:46

Ja, dette var ingen topp debut for Ryan, men bra gjort uansett å få en landskamp( så spørs det om det blir flere?).
Zlatan var jo utenomjordisk og ikke grei å ha med å gjøre, og må vel være tidenes beste spiller i Norden ?

Et annet aspekt, synes jeg, er at det engelske landslaget er ekstremt oppskrytt og har vært det i veldig mange år. Okei, de har noen gode spillere, men all-over er de ikke helt i toppen( selv om FIFA-rankingen som en gang i tiden greide å ranke Norge som verdens nestbeste fotballnasjon, sier noe annet. ).

Jeg har alltid likte tannlause og forfylla underdogs-skotter eller superhappy og Guinness-drikkende irer bedre, hva kommer til landslag. 8-) :mrgreen:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 16 Nov 2012, 10:47

Morten T. skrev:Jeg har alltid likte tannlause og forfylla underdogs-skotter eller superhappy og Guinness-drikkende irer bedre, hva kommer til landslag. 8-) :mrgreen:

Da er det jo hyggelig at vi har flere spillere på slike landslag :idea: :idea: :idea:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 16 Nov 2012, 12:39

vegar56 skrev:
Morten T. skrev:Jeg har alltid likte tannlause og forfylla underdogs-skotter eller superhappy og Guinness-drikkende irer bedre, hva kommer til landslag. 8-) :mrgreen:

Da er det jo hyggelig at vi har flere spillere på slike landslag :idea: :idea: :idea:

Ja, Adam har talent for å bli en av de gutta der. Tipper han står over havrekli på morrakvisten og går for en Full English m/Haggis.

Men han har et stykke igjen til de virkelig store...:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 16 Nov 2012, 20:12

Det Engelske landslaget slutter aldri å forundre meg. Var blodfan i mange år, men det har lagt seg veldig. Har endelig slutta å få nattesøvn ødelagt pga at resultater i EM og VM ikke innfrir. Gang etter gang...men bevares, det kan fortsatt være gøy å se på England når de får flyt, men de kan også være skremmende dårlig innemellom.....før tapet mot Sverige, hadde det vært en veldig imponerende statistikk med kamper som har endt med seier eller uavgjort. Derfor 3. plass på FIFA ranking. Men denne ranking tar ikke med resultatet av en dårlig straffekonk. Og det er jo slik det Englelske landslaget ryker ut i absolutt alle turneringer. Kvartfinale, straffekonk og ut. HVER ENESTE GANG. Med unntak mot Tyskland, når de ble snytt for en utligning som "alle" visse var innenfor målstreken. Bortsett fra dommer selvfølgelig. Og tilogmed han ble sjokkert når han så sin egen tabbe på reprisebildene i pause. Likevel stod det 2-1 til Tyskland til andre omgang....selv om absolutt alle visste at det egentlig skulle være 2-2. Målfoto må bli en selvfølge i tiden fremover....jadda. Med grattis til Shawcross for å få en landskamp under beltet. Håper han fortsatt vokser som fotballspiller og blir en gigant for Stoke i tiden fremover.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 17 Nov 2012, 12:28

-Tottal- skrev:før tapet mot Sverige, hadde det vært en veldig imponerende statistikk med kamper som har endt med seier eller uavgjort. Derfor 3. plass på FIFA ranking. Men denne ranking tar ikke med resultatet av en dårlig straffekonk.

Mener å huske at Drillo( i sin første periode som landslagssjef ) fikk en mattematiker til å regne på hvordan man skulle ta noen byks på FIFA-rankinga. Han kom fram til at hvis Norge møtte f.eks. Luxembourg på bortebane sju ganger i løpet av ett år, og vant alle gangene, så ville Norge toppe hele rankinga i løpet av relativ kort tid...

Noen av disse hullene og svakhetene er tettet siden den gang, men det er i høyeste grad ikke helt vanntette skott. At Norge ble seedet i beste gruppe før trekninga av den pågående VM-kvalifiseringa førte jo til at fotball-Europa brøt ut i unison latter.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest