Det verserer diverse historier om at en Stoke fan har kastet en fobtall på en journalist på treningsfeltet til Stoke i dag.
Noen som har mer detaljer rundt dette ???
Lilledino skrev:Det verserer diverse historier om at en Stoke fan har kastet en fobtall på en journalist på treningsfeltet til Stoke i dag.
Lilledino skrev:PÅ #scfc på twitter hagler det med dritt og ukvemsord.
Lilledino skrev:Kan så være, jeg lurte bare på om noen visste om hendelsen...
Lilledino skrev:Det verserer diverse historier om at en Stoke fan har kastet en fobtall på en journalist på treningsfeltet til Stoke i dag.
Morten T. skrev:Lilledino skrev:Kan så være, jeg lurte bare på om noen visste om hendelsen...
Sånne ting skjer jo hele tida og er som regel bare storm i et vannglass.
På vei hjem i stad tråkka jeg på beinet( det var en ullykkeshendelse )til bikkja til en eller annen real burugle. Hun blei forbanna som f... og veiva med hundelenka etter meg. Men ingen stor sak, jeg sa ganske enkelt: "Ha en fortreffelig dag videre", mens jeg så elveblesten og rødfargen i ansiktet kom sigende hos det tulleruske kvinnemennesket.
Dessverre var det ingen til stede som kunne rapportere om hendelsen på World Wide Web...
Skjønner?
Josef skrev:Morten T. skrev:Lilledino skrev:Kan så være, jeg lurte bare på om noen visste om hendelsen...
Sånne ting skjer jo hele tida og er som regel bare storm i et vannglass.
På vei hjem i stad tråkka jeg på beinet( det var en ullykkeshendelse )til bikkja til en eller annen real burugle. Hun blei forbanna som f... og veiva med hundelenka etter meg. Men ingen stor sak, jeg sa ganske enkelt: "Ha en fortreffelig dag videre", mens jeg så elveblesten og rødfargen i ansiktet kom sigende hos det tulleruske kvinnemennesket.
Dessverre var det ingen til stede som kunne rapportere om hendelsen på World Wide Web...
Skjønner?
Haha elveblestdet er noen år siden sist jeg hørte!
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest