Jostein skrev:Hvordan finne en radiostream som virker? BBC Stoke sender ikke på nett tydeligvis
Du må registrere deg og betale her:
http://www.player.stokecityfc.com
Sendingene er kodet, dessverre.
Jostein skrev:Hvordan finne en radiostream som virker? BBC Stoke sender ikke på nett tydeligvis
Morten T. skrev:jørgen skrev:Svein Nilsen skrev:Dette må jo kun bety at Palacios er ferdig. Selges nok for rund 3 mil pund og blir derfor tidenes dårligste investering......... Ellers et bra lag selv om jeg skulle sett Ness fremfor Kvithode sentralt. Lykke til!
Hadde ikke overrasket meg. TP er udiskutabelt tidenes dårligste manager når det kommer til spillerkjøp. Det er pinlig hva vi har gjort med de pengene vi har brukt siden vi rykket opp.
Det som slår meg er at vi sjelden selger spillere som har økt sin verdi under tida i Stoke.
Den siste jeg husker er Seyi olofinjana som ble solgt for en meningsløs høy pris til Hull.
jørgen skrev:Vi kjøper spillere til forholdsvis store summer (3-7 mill pund), til tross for at vi får samme kvalitet fra utlandet til halvparten av prisen.
Morten T. skrev:jørgen skrev:Vi kjøper spillere til forholdsvis store summer (3-7 mill pund), til tross for at vi får samme kvalitet fra utlandet til halvparten av prisen.
Engelske/britiske/irske spillere er absurd dyre og kvaliteten står nesten aldri i stil med prisen som er gitt. Det grelleste eksemplet er Andy Carroll. I vår egen klubb har det vært Dave Kitson og Kenwyne Jones som de drøyeste eksemplene.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest