Før Stoke-Arsenal

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Stoke-Arsenal

Innlegg Morten T. » 24 Aug 2012, 15:20

Whitehead er definitivt ute fordi han soner for det røde kortet mot Reading. Pennant skal være tvilsom.

Arsenal skal ha 4-5 mann borte i denne, men sønnen til min favorittspiller i Stoke gjennom tidene er på plass igjen.

Arsenal er alltid tøffe og møte fordi de er så flinke på overganger, har et intrikat angrepsspill og en haug med gode fotballSPILLERE, men vi får satse på og "out-muscle" dem. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Før Stoke-Arsenal

Innlegg jørgen » 24 Aug 2012, 17:46

Gleder meg sinnssykt til første match på Britannia! Vil påstå at Arsenal er ett av de bedre lagene vi kan møte første hjemmekamp med tanke på våre gode resultater mot dem tidligere, samt at nyervervelsene deres ikke har funnet seg helt til rette.

I tillegg er Wenger tidenes Stoke-hater, noe vi som supportere elsker. Dette kommer til å gi et helvetes leven fra våre venner på tribunene! COME ON CITY!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg Sven-Erik » 24 Aug 2012, 20:28

Vi har stoooooooooooore muligheter til en 3 poenger her på søndag. Gleder meg til å se trynet på Wenger, samt at jeg har en Gunners supporter på begge sider av huset her. Skulle så gjerne hatt et Stokeflagg for hånden, men henger opp den røde Stoke t-skjorta mi i flaggstanga om vi vinner. Og det gjør vi!!!!
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Innlegg Carsten » 25 Aug 2012, 22:31

Sven-Erik skrev:Vi har stoooooooooooore muligheter til en 3 poenger her på søndag. Gleder meg til å se trynet på Wenger, samt at jeg har en Gunners supporter på begge sider av huset her. Skulle så gjerne hatt et Stokeflagg for hånden, men henger opp den røde Stoke t-skjorta mi i flaggstanga om vi vinner. Og det gjør vi!!!!

Hej

Så ta' lige et billede når skjortan henger i flaggstangan så vi andre kan se 8-)
Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det
Bill Shankly
Carsten
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest