Michael owen

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Michael owen

Innlegg torage » 19 Jun 2012, 19:09

Er kanskje en av dem som gjerne ønsker Owen velkommen. Enig i at vi gjerne skulle hatt en yngre spiller som kunne gått rett inn på laget, men så er det noe med å stikke fingeren i jorda. Owen tror jeg er noe av det øverste sjiktet vi kan håpe å få til klubben. Min skepsis til Pulis har ikke forsvunnet i løpet av våren og sommeren og jeg tror fremdeles ikke han er rette mannen til å få de unge fremmadstormende stjernene til klubben. Owen HAR VÆRT en stor stjerne, og jeg tror fremdeles han har noe i seg, som helt sikkert vil styrke laget vårt. Det gjelder både klokskap, fart (selv om han nok har blitt noe tregere de senere årene) og teknikk som ikke er hverdagskost i Pulis sin spillertropp. Han kan gjøre noe på egenhånd og et godt alternativ til styrke og kraft som har vært vårt eneste angrepsvåpen de senere årene. Så ja, jeg gir gjerne Owen en sjanse....
torage
Ivrig Stokie

Innlegg Stoke - HamKam » 20 Jun 2012, 10:35

Er veldig usikker på hva jeg skal mene om dette !!!

Owen var i sin tid en fryktet fotballspiller, men det begynner å bli lenge siden. Jeg frykter at han kan bli en ny Gudjohnsen eller Carew for Stoke, og det lover ikke bra. For meg er han ikke noe annet enn en skadeforfulgt fallende stjerne, på linje med Fuller, som vi akkurat har kvittet oss med. Som 3. eller 4. valg på topp er han kanskje OK, men neppe som reell forsterkning i vår første-11'er.

Hvis jeg husker rett så har Owen kun startet 5-6 kamper for Man U på de siste 3 årene. Han er for det meste sykemeldt, og har hatt en sterkt dalende formkurve i mange år. Hans alder taler heller ikke til hans gunst. Synes vi leter etter feil type spiller hvis vi går etter Owen, men for all del, hvis han friskner til og kommer opp mot 90 % av sitt gamle nivå, så er han mer en god nok for Stoke. Det er imidlertid der jeg har mine tvil !

Regner med at han skal ha en solid Sign-on-fee og en ukeslønn som sprenger eksisterende normer i Stoke. Er det verdt det ???
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 21 Jun 2012, 01:47

Etter tre sekunder vurdering, blir det et soleklart - Nei -. Hva han skal ha i lønn er helt avgjørende IMO. Hvis han vil få betalt etter prestasjoner og spilletid, er det greit.
Hvis det skal bli et pengesluk for en spiller som er skadet eller har for lite kvaliteter til å tilføre noe som vi ikke har mer enn nok fra før, er det liten/ingen grunn til å satse på en dalende stjerne.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 24 Jun 2012, 17:48

Stoke tilbyr visstnok Owen en 'Pay as you play'-deal.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... Stoke.html
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 26 Jun 2012, 17:43

Josef
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 26 Jun 2012, 17:49

Har Pulis tatt turen til Dubai for å forhandle med agenten til Owen? Tror det er billigere med taxi til Owens hestestall i Uttoxeter.
Nei, Stoke har nok fått konkurranse av Al Shabab og grunkene de besitter. Kanskje like greit. Det jo muligheter for kamel-løp der nede, Owen :mrgreen: Kjør på! Pengene rår ennå hvis det er sannhet i denne artikkelen. Ikke overraskende akkurat det :roll:
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/ ... 425051.ece
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 26 Jun 2012, 20:04

JonC skrev:Har Pulis tatt turen til Dubai for å forhandle med agenten til Owen? Tror det er billigere med taxi til Owens hestestall i Uttoxeter.
Nei, Stoke har nok fått konkurranse av Al Shabab og grunkene de besitter. Kanskje like greit. Det jo muligheter for kamel-løp der nede, Owen :mrgreen: Kjør på! Pengene rår ennå hvis det er sannhet i denne artikkelen. Ikke overraskende akkurat det :roll:
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/ ... 425051.ece

Det skulle vel understreke at det ikke akkurat er de sportslige ambisjonene som veier tyngst for Owen.... :? For egen del er jeg imidlertid ikke lei meg. En glimrende spillere i sine glansdager, men det er mange år siden, og han fremstår dag i som en blek skygge av gammel storhet. I tillegg til alle skadeproblemene. Et kompaniskap med Owen ville nok trolig ha kostet mer enn det smakte, og vært relativt bortkastede penger for Mr. Coates.... :|
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 27 Jun 2012, 12:42

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... l?ITO=1490

Og vips så var han uinteressant for Al Shabab. Da kan det se ut til at han havner i S-o-T likevel?
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Simen » 17 Jul 2012, 17:00

Simen
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 12 Aug 2012, 15:30

Stoke kunne tenke seg å tilby denne mannen en tilsvarende kontrakt som Woodgate fikk (og gikk med på). Men den hestegale engelskmannen mener han fortjener noe bedre. Det mener ikke Pulis og heller ikke jeg. Derfor vil Stoke søke blant andre meritterte spisser - hvis de blir kvitt noen av de som går for lut og kaldt vatn (les Sidibe, Jones ...)
Blant disse er Jermaine Defoe.
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... lance.html
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest