Michael owen

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Michael owen

Innlegg Josef » 18 Mai 2012, 13:37

Josef
Ivrig Stokie

Re: Michael owen

Innlegg Morten T. » 18 Mai 2012, 14:23

Som vanlig blir vi linket til spillere som nærmer seg AFP.... :?

Skulle ikke forundre meg om Pulis( som har forkjærlighet for oldiser ) henter han.

Dessverre.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 18 Mai 2012, 14:40

I fjor brukte jeg tid tilsvarende en hel ferieuke på å sjekke all verdens nettsider om mulige Stoke overganger, rykter og annet tøys! Enda jeg jo vet at TP ikke foretar seg noen verdens ting før kvart på tolv deadlineday! I dag er det nøyaktig 3 måneder til PL starter opp igjen, og jeg vil fortsatt bruke en del tid hver eneste dag på nettet for å sjekke om vi endelig kjøper en fotballSPILLER eller to........ Jeg er litt usikker på hvorfor jeg gidder men tror det har noe med kortidshukommelsen å gjøre...................... ;)
Michael Owen, NEI TAKK!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 20 Mai 2012, 20:12

Coates ser ut til å kunne tenke seg Owen til klubben han eier.:
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7767383/
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 21 Mai 2012, 18:23

Registrerer en lunken interesse til den (tidligere) notoriske målscoreren. Hva er så positivt/negativt med å la den Chesterfødte 1.73 høye engelskmannen aksle Stoketrøyen:
Pluss:
1) Han vet (nok fremdeles) hvor målet står i motsetning til de fleste Stokespillere.
2) Han er født og oppvokst drøye 5 mil fra Stoke, kort vei "hjem".
3) Passer bedre sammen med Crouch enn noen av de andre vi har. Har spilt sammen på landslaget.
4) Sier selv at han ikke er ferdig på toppnivå, og har motivasjon ( kanskje spesielt med tanke på at han har spilt lite den siste tiden).
5) Billig (gratis) fra Man U?
Minus:
1) Mange vil mene at han er "over the top".
2) Skadeforfulgt, og dermed et usikkert kort.
3) Krever antagelig FOR mye i lønn.
4) Alt for glad i hester og spill og må ikke sitte ved siden av Ethers i spillerbussen.
5) har ikke spilt det siste året ( er det 7 min han har fått?)

Det finnes sikkert noe jeg har glemt, evt noe som kan diskuteres.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 08 Jun 2012, 16:03

Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torleif » 14 Jun 2012, 12:15

Ser noen rykter nå angående Michael Owen, at det er like før han er Stoke spiller. Tja hva skal man si ????
Torleif
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 14 Jun 2012, 16:38

Torleif skrev:Ser noen rykter nå angående Michael Owen, at det er like før han er Stoke spiller. Tja hva skal man si ????

Det gir i hvertfall en indikasjon på at han sannsynligvis blir den eneste spissen vi signerer i sommer.

Vi har Crouch, Walters, Jerome, Jones og Sidibe fra før. Nå ligger det vel i kortene at 1-2 av disse forsvinner (Jones og Jermoe hvis jeg skulle gjettet), men med Owen som ny tilvekst blir det nok av spisser i klubben. Jeg ønsker at spissene som nå kommer fremover går direkte inn i startelleveren, og som er forholdsvis unge (21-26). Owen legger opp snart og da kan lønninger og sign-on-fee spares til fordel for en mer langsiktig investering.

Grei uttelling om vi kvitter oss med Jones og Jerome for 7-9 mill pund, og henter inn Owen gratis, sammen med en spiss til 5-6 mill pund.
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 14 Jun 2012, 22:27

Må innrømme at jeg ikke tar "bølgen" for ryktene om Owen. :? Kan fort bli en ny spiller med "stort" navn, som ikke er i nærheten av å være den spilleren han var i glansdagene. Både Gudjohnsen og Woodgate var jo litt på samme måte, men som vi vet "floppet" vår islandske venn, og Woodgate har vel heller ikke direkte overbevist, brukbar, ja, men heller ikke mer.

Vi bør gå for en langt yngre spiss enn Owen, som blir 33 halvveis ut i neste sesong. Også alle skadene til Owen taler i mot han, det er ikke fryktelig mange kamper han har spilt de siste fem årene. Og fem mål på 31 kamper for Man U er heller ikke skremmende (kilde er riktig nok Wikipedia, så ta den med en klype salt, men han satte vel ikke akkurat Old Trafford "on fire").

Det som taler for han er at han går på free transfer. Men han skal vel ha sin "sign on fee" og sikkert ingen beskjeden lønn, så han vil fort kunne vise seg å bli en dyr mann likevel, målt i kostnader per kamp.

TP; styr klar, og sats heller på yngre krefter ! 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg gunny » 16 Jun 2012, 08:47

gunny
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest