http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/ ... d=10057644
Litt av en type. Tragisk at han skal rote vekk en potensiell aspirerende karriere ved å opptre som tidenes douchebag.
TrondG skrev:http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10057644
Litt av en type. Tragisk at han skal rote vekk en potensiell aspirerende karriere ved å opptre som tidenes douchebag.
Svein Nilsen skrev:I utgangspunktet mener jeg at det faktisk er veldig lite utenomsportslig skandaler i fotballen - tross alt! Tenk på at det er mange gutter på rundt 20-30 år som tjener flere hundre tusen i uka, og som ALLE forventer skal være forbilder for alle og enhver. Vi må jo tenke på at mange av disse tross alt bare er guttunger og det stilles ALT for høye krav til de ift rollemodeller osv. Nå mener jeg at alle skal oppføre seg ordentlig, uansett lønnsinntekt men at en guttunge slår seg løs på en fest i ny og ned, glemmer en bileller driter seg ut på en uskyldig måte, er nettopp det; uskyldig. Så kommer vi til hærverk, bråk, fyllekjøring, konebanking etc som definitivt IKKE er allright - uansett hvem du er og hva du tjener. Men med tanke på hvor offentlig en god fotballspiller er, synes jeg det er svært lite å utsette på oppførselen deres. Og når det gjelder vår egen lille surrekopp, JP, så vil jeg gjerne høre utfallet av en evnt høring/rettsak før jeg vil hive han ut av klubben. Er det snakk om fyllekjøring og seriøs antasting skal han selvfølgelig ha en smekk, og bør ikke bære vår drakt mer..........men er det litt uskyldig moro og ei berte som ser sin mulighet til å bli berømt/rik håper jeg JP blir litt til. Han er tross alt vår beste kantspiller..........
Svein Nilsen skrev: Og når det gjelder vår egen lille surrekopp, JP, så vil jeg gjerne høre utfallet av en evnt høring/rettsak før jeg vil hive han ut av klubben. Er det snakk om fyllekjøring og seriøs antasting skal han selvfølgelig ha en smekk, og bør ikke bære vår drakt mer..........men er det litt uskyldig moro og ei berte som ser sin mulighet til å bli berømt/rik håper jeg JP blir litt til. Han er tross alt vår beste kantspiller..........
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest