Newcastle - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Newcastle - Stoke

Innlegg Knut Ole » 21 Apr 2012, 16:52

Josef skrev:1 omgang over, å vi blir fullstendig rævkjørt.
Godt vi har Walters å Shotton på banen, for di er jo faen meg helt i toppnivå.

Har etterhvert sett Walters mye :? men kan ikke huske å ha sett han så svak noen gang
Synd med local lad Shotton. Altfor enkel
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 21 Apr 2012, 16:54

Knut Ole skrev:
Josef skrev:1 omgang over, å vi blir fullstendig rævkjørt.
Godt vi har Walters å Shotton på banen, for di er jo faen meg helt i toppnivå.

Har etterhvert sett Walters mye :? men kan ikke huske å ha sett han så svak noen gang
Synd med local lad Shotton. Altfor enkel

Walters hadde ikke gått inn i Chamionship engang, Shotton det samme, alt for enkel som du sier.

Bli vel det vanlige med å hive på Fuller eller Jerome etter 60-70 min.
Josef
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 21 Apr 2012, 16:55

For ikke bare å hakke på Walters ...Huth har sviktet ved begge skåringene :(
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 21 Apr 2012, 16:55

Like greit at Wilkinson gikk av. Han var dårlig på begge målene, synes jeg så at han hadde grilldressen klar under drakten.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 21 Apr 2012, 16:59

Her synes jeg vi til tider blir trilla ball i hatt med. Jeg har sett Newcastle noen ganger denne sesongen og de har virkelig imponert meg. De tilpasser seg alltid motstanderen og finner svakhetene deres og de har noen fantastiske enkeltspillere og jobber hardt.

Når det er sagt så gjør Stoke det enkelt for dem. Walters, Wilson og Shotton har vært vandrende katastrofer. For meg er det snodig at Fuller og Pennant benkes igjen og jeg mener at Pulis også kan ha gjort en matchavgjørende feil da han satte treige Wilson på høyre back for å demme opp mot kvikke Ben Arfa.

Jeg synes ingen spillere på laget fortjener noen ekstra plusser, men Shawcross, Huth, Crouch og Begovic har i hvertfall ikke gjort seg helt bort.

Her tror jeg fort det kan bli et par til før Newcastle gir seg, dessverre.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 21 Apr 2012, 17:02

For å være helt ærlig og helt subjektiv; DETTE er AKKURAT som vi spiller HVER ENESTE bortekamp! Den eneste variabelen er faktisk hvor effektive hjemmelaget er, og i dag er Newcastle effektive og leder fortjent 2-0. Wilkinson var tydeligvis ikke kvitt skaden sin og vi har "kastet" bort et bytte. Kan vi snu dette? Selvfølgelig, men da må TP ta noen grep; Walters MÅ UT! I den formen han er nå er han ikke i nærheten av å kvalifisere seg for troppen til supportercupen, makan til ufarlig angrepsspiller finnes ikke! Palacios.......fortsatt altfor treg - helt ufattelig at han etter å ha trent seg opp under Stoke sitt regime i 8 måneder fortsatt er tung og treg! Hvorfor ikke TP setter inn Pennant på høyrekanten når Wilinson må ut og Shotton må på backen er jo også uforståelig!
TP, nå må'ru faen meg ta deg sammen, i andre omgang må du sende ut på et LAG som kan, vil og tør SPILLE fotball og gjøre seg fortjent til å bære den vakre stripete drakta!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg centauri » 21 Apr 2012, 17:03

Krumtappen Walters minner stadig mer om K. Jones, dessverre.
Gidder ikke mase om Jerome enda en gang...
centauri
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 21 Apr 2012, 17:03

ToGra skrev:Pokker så enkelt. Da er det ikke noe håp! Når tok Stoke igjen en tomålsledelse sist?

Det er nok en stund siden, men Newcastle ledet faktisk 2-0 mot Stoke i 08/09 sesongen. Resultatet ble 2-2.
Tror neppe det skjer i dag, og spesiellt Walters, Shotton, Wilson og Palacios må heve seg i andre omgang.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 21 Apr 2012, 17:11

-Tottal- skrev:
ToGra skrev:Pokker så enkelt. Da er det ikke noe håp! Når tok Stoke igjen en tomålsledelse sist?

Det er nok en stund siden, men Newcastle ledet faktisk 2-0 mot Stoke i 08/09 sesongen. Resultatet ble 2-2.
Tror neppe det skjer i dag, og spesiellt Walters, Shotton, Wilson og Palacios må heve seg i andre omgang.

Var det Faye og Fuller som skåret målene den kampen? mener å huske jeg gikk mentalt ut av mitt gode skinn.

klumsete av Bego men offside
Josef
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 21 Apr 2012, 17:12

Jerome inn, og please Walters ut - men nei! Det ble selvsagt en annen- Palacios.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest