Aston Villa - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Aston Villa - Stoke

Innlegg Lilledino » 09 Apr 2012, 19:17

2 kjappe fra KJ og Walters.. Ikke mye som skulle til for at en av de kunne gå inn
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg ToGra » 09 Apr 2012, 19:18

Der hadde vi en dobbeltsjanse. Uflaks at ikke dette resulterte i scoring. Synes dette er symptomatisk for kampen. Vi har hatt trykket og de største sjansene, men det mangler noe (flaks og dyktighet) for at det blir mål.
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 09 Apr 2012, 19:21

JonC skrev:Det er trist å se på Jones når innleggene kommer. Han simpelthen står og ser på og venter på at ballen skal lande i fanget hans. Han må jo skjønne at dette er sjansen hans og forstå at han må gjøre noe for å forsvare en plass på laget.

Velkommen etter. Han var slik leeeeeeeenge før han kom til Stoke. Allikevel finnes det folk der ute som rangerer han foran en fyr som scorer pr. 2,88 kamp. Jeg er målløs( Men ikke så målløs som Jones...)! :shock:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 09 Apr 2012, 19:22

Synes vi faktisk har vært det beste laget - av det jeg har sett. Her blir det poeng!
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 09 Apr 2012, 19:22

Ikke spesielt imponerende omgang. Villa er ikke akkurat så veldig gode de heller. En dårlig kamp så langt, dessverre.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 09 Apr 2012, 19:23

Vi ligger under 1-0 til pause etter bra spill/skudd fra Aston Villa, det som irriterer meg mest er at vi ikke har vært så tamme fremover, å vi har en målvaksinert Walters som jeg ikke gidder gå inn på engang, han skulle aldri startet di siste 25 kampene.
Skjønner det er greit å hive Jones utpå nå som vi er på 41 poeng, men takke meg til Jerome eller Fuller, ser helst Jones reiser til sommeren.
Delap på kant er også desverre helt horribelt, men han har ikke vært så verst! Selv om Pennant sannsynligvis hadde gjort en bedre jobb.

Jeg ser mange muligheter bare vi ikke er redde for å gjøre bytter før vi ligger under 3-0, da går det liksom greit å gi Jerome/Fuller sjangsen.
Josef
Ivrig Stokie

Innlegg Torleif » 09 Apr 2012, 19:24

Noen ganger kan jeg bare ikke forstå Pulis. Å bruke Delap som breddeholder på høyresiden er for meg uforståelig.
Torleif
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 09 Apr 2012, 19:29

Aston Villa imponerer på ingen måte, og dårligere pasningsspill fra et PL lag er det lenge siden jeg har sett. Har trua på at vi minst kan ta ett poeng her.
I lufta er AV også svake, så her er det absolutt muligheter for å få inn en gåll eller to. Syntes faktisk Walter og Jones har klart seg bra, selv om Crouch burde være førstevalget sammen med Jerome IMO.
Det er mulig vår desidert farligste og beste spiss behøver hvile, men det burde jo også Walters for lenge siden.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 09 Apr 2012, 19:31

Da er vi klare for andre omgang folkens, Lykke til!
Josef
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 09 Apr 2012, 19:34

Morten T. skrev:
JonC skrev:Det er trist å se på Jones når innleggene kommer. Han simpelthen står og ser på og venter på at ballen skal lande i fanget hans. Han må jo skjønne at dette er sjansen hans og forstå at han må gjøre noe for å forsvare en plass på laget.

Velkommen etter. Han var slik leeeeeeeenge før han kom til Stoke. Allikevel finnes det folk der ute som rangerer han foran en fyr som scorer pr. 2,88 kamp. Jeg er målløs( Men ikke så målløs som Jones...)! :shock:

Ja, dette sier jeg nå for å konstatere hva som skjer i DENNE kampen. Ellers har vel jeg vært en av dem som har fulgt dine resonnementer og mishagsytringer mot Jones i lang tid, og vært ENIG. Han minner på noen måter om Andy Carroll. 1) Lat, 2) FOR stor overgangssum, 3)stasjonær, 4) teknikk som en skiftenøkkel 5)spilt for lag i nordøst med et lite snev av suksess.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest