Før Aston Villa-Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Aston Villa-Stoke

Innlegg Morten T. » 07 Apr 2012, 22:12

Stoke tar kortere pause enn det selveste Jesus gjorde i påska, og allerede på mandag er det ny kamp.

Jeg tipper Pulis vil rokere litt framover nå når han har nådd sine mye omtalte 40 poeng.
Så ingen som ble skadet i dag, men mulig at Wilkinson fortsatt vil være ute til denne(?)

Stiller vi slik?:
Sørensen-
Shotton-Shawcross-Huth-Wilson
Pennant-Palacios-Diao-Jerome-
Fuller-
Jones

Benk: Begovic-Upson-Whelan-Crouch-Walters-Delap
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Før Aston Villa-Stoke

Innlegg ToGra » 07 Apr 2012, 22:21

Morten T. skrev:Stoke tar kortere pause enn det selveste Jesus gjorde i påska, og allerede på mandag er det ny kamp.

Jeg tipper Pulis vil rokere litt framover nå når han har nådd sine mye omtalte 40 poeng.
Så ingen som ble skadet i dag, men mulig at Wilkinson fortsatt vil være ute til denne(?)

Stiller vi slik?:
Sørensen-
Fuller-
Jones

Ja, hvorfor ikke ? Men tror vel (og synes det mest fornuftige er) at Crouch starter for Jones eller Fuller.
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 07 Apr 2012, 22:58

ToGra skrev:
Morten T. skrev:Stoke tar kortere pause enn det selveste Jesus gjorde i påska, og allerede på mandag er det ny kamp.

Stiller vi slik?:
Sørensen-
Fuller-
Jones

Ja, hvorfor ikke ? Men tror vel (og synes det mest fornuftige er) at Crouch starter for Jones eller Fuller.

Crouch og Jones kunne vært spennende....
Hadde vært besnærende å slått Villa denne mandagen... men, jeg er ikke superoptimist...

Vi ligger an til 45 poeng , og ikke spes langt unna det jeg budsjetterte med i desember. Om så er tilfelle, er det ikke den fremgangen jeg håpet på ..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 07 Apr 2012, 23:38

Jeg vil selvfølgelig ikke ha med Jones. Karrieren til fyrer som han, Diao og Sidibe burde vært over i Stoke for lenge siden, men jeg tviler på at Pulis deler synet.

Sørensen har jeg med fordi jeg tror Pulis vil gi han litt matching inn mot EM( selv om det hensynet strengt tatt ikke er Stoke sin manager sin oppgave å ivareta ).
Diao får nok noen matcher på tampen og Jones får noen siste muligheter til å motbevise at han er så ubrukelig som jeg( og flere med meg? ) mener at han er.
Synd at ikke spillere som Arismendi, Lund og Cuvellier er disponible nå. Kunne vært artig om de kunne ha fått kjenne litt på nivået de siste kampene.
Kunne f.eks. også vært skøy hvis Pulis hadde latt en spiller som Wilson fått prøve seg sentralt og gitt Fuller 3 kamper etter hverandre med 90 minuttere.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 08 Apr 2012, 11:33

Stiller vi slik?:
Sørensen-
Fuller-
Jones

Diao er ute i tre uker til, så du slipper han uansett :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 08 Apr 2012, 13:55

Walters starter - alltid - uansett.......
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 09 Apr 2012, 00:32

Tror ikke vi viser noe særlig bedre takter i kampen i morgen enn det vi har vist til nå. Blir nok en knokkelkamp der marginer og flaks spiller en avgjørende rolle. Uansett har jeg sett Stoke dra det lengste strået mot Villa flere ganger. 3-2 på overtid i vår første PL-sesong etter opprykket (min første Stoke-kamp, for øvrig), 2-2 etter scoring på overtid og ikke minst den legendariske kampen da Pulis' mor gikk vekk; vi snudde kampen og vant 2-1. Vi har Aston Villa i vår hule hånd, og i morgen tikker det inn nok 3 poeng! :D
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest