Hvem bør vi forlenge kontrakten med til sommeren?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Hvem bør vi forlenge kontrakten med til sommeren?

Innlegg Knut H » 28 Mar 2012, 21:13

Har ikke full oversikt på hvem som ikke har kontrakt til høsten (tror faktisk det er en del) men de jeg har oversikt på bør vi la dra.
Fuller, Woodgate, Upson, Tonge, Sidibe, Davies og Soares er/ bør vi ønske lykke til videre. Jeg er litt usikker på om Higgi og Collins utgår også. I så fall bør de dra. Det samme med Diao.

Det ble nesten halve stallen:)

Pulis kommer nok til å beholde halvparten av de jeg nevner men uansett er det plass til nye i stallen. Man kan jo håpe at noen av disse er uner 22 år men tviler på det blir mange av de.. Utrolige synd at Ben Marshall forsvant. Sender dårlig signal til andre yngre..
Knut H
Ivrig Stokie

Re: Hvem bør vi forlenge kontrakten med til sommeren?

Innlegg Morten T. » 28 Mar 2012, 22:53

Knut H skrev:Har ikke full oversikt på hvem som ikke har kontrakt til høsten (tror faktisk det er en del) men de jeg har oversikt på bør vi la dra.
Fuller, Woodgate, Upson, Tonge, Sidibe, Davies og Soares er/ bør vi ønske lykke til videre. Jeg er litt usikker på om Higgi og Collins utgår også. I så fall bør de dra. Det samme med Diao.

Det ble nesten halve stallen:)

Pulis kommer nok til å beholde halvparten av de jeg nevner men uansett er det plass til nye i stallen. Man kan jo håpe at noen av disse er uner 22 år men tviler på det blir mange av de.. Utrolige synd at Ben Marshall forsvant. Sender dårlig signal til andre yngre..

Jeg vil beholde Fuller og Upson.
Jeg stusser over at du har utelatt Jones i oppsummeringa. Han bør selges mens vi fortsatt kan få en neve Monopol-penger...
Ellers enig at de resterende kan få gå eller selges, men jeg er veldig usikker på følgende fyrer: Woodgate, Arismendi og Delap.
Woodgate er jo på pay-as-you-play kontrakt og koster sannsynligvis ikke skjorta å ha i troppen, Arismendi har muligens potensial til noe, men får aldri vist det og Delap har jo av og til en funksjon.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Knut H » 29 Mar 2012, 15:34

Tenkte mest på dem som går ut på kontrakt. Jones bør vi la gå men det er viktig å få litt av pengene tilbake. Fuller er rett og slett for gammel. Synd for han har muligens vært Stoke sin beste spiller de siste 10 årene sett under ett. Det samme er med Delap. Han fortjener en avsluttning i verdighet og ikke som Cresswell og andre har hatt. La han få avslutte på topp.

Aresmendi har jeg tro på. Forstår bare ikke hvorfor han blir lånt bort nå og ikke prøvd litt i PL når plassen er berget. I stede lar man Diao sitte på benken. Igjen feil signaler til unge lovende som vurderer Stoke
Knut H
Ivrig Stokie

Innlegg Knut H » 29 Mar 2012, 15:37

Knut H skrev:Tenkte mest på dem som går ut på kontrakt. Jones bør vi la gå men det er viktig å få litt av pengene tilbake. Fuller er rett og slett for gammel. Synd for han har muligens vært Stoke sin beste spiller de siste 10 årene sett under ett. Det samme er med Delap. Han fortjener en avsluttning i verdighet og ikke som Cresswell og andre har hatt. La han få avslutte på topp.

Aresmendi har jeg tro på. Forstår bare ikke hvorfor han blir lånt bort nå og ikke prøvd litt i PL når plassen er berget. I stede lar man Diao sitte på benken. Igjen feil signaler til unge lovende som vurderer Stoke

Når det gjelder Upson så er jeg enig så lenge han ikke bryter opp Hut/ Shaw. Vi rotet bort poeng på det i staten av sesongen. Jeg tror ikke han vil være 3dje valg. Så han går nok..
Knut H
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest