Før Liverpool-Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Liverpool-Stoke

Innlegg Morten T. » 15 Mar 2012, 22:39

Dette er siste mulighet for Stoke til å få sølvtøy i skapet denne sesongen. Skal klubben greie det så må de stille med sitt aller sterkeste mannskap. Det mannskapet må ha evner til å kunne greie å kverne ut noen sjanser.
Sørensen skal stå, det er allerede opplest og vedtatt. Wilkinson skal være usikker og Fuller soner etter sitt røde kort.

Jeg tror Pulis vil starte slik:
Sørensen-
Woodgate-Huth-Shawcross-Wilson-
Shotton-Whelan-Palacios-Etherington-
Walters-
Crouch

Benk: Begovic-Upson-Whitehead-Pennant-Jerome-Jones
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Før Liverpool-Stoke

Innlegg TrondG » 16 Mar 2012, 02:15

Jeg må si jeg er pessimist i forkant av denne. Selv om formen vår har bedret seg, og vi viser at vi fortsatt er meget gode defensivt, tror jeg det blir utrolig hardt å kvalifisere seg videre etter et besøk på Anfield. Men, som alltid; litt flaks, 120 % innsats og ikke minst 6000 galninger fra Stoke-on-Trent i ryggen kan jo alt skje.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg kjartan » 16 Mar 2012, 18:59

For de som eventuelt ikke har fått det med seg: Kampen vises også på Viasat 4. Sendestart 16.30 :-)
kjartan
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 16 Mar 2012, 20:40

Liverpool varierer veldig. Etter GRÅTT lørdag var de skummelt gode mot erkefienden Everton sist tirsdag. Gerrard i kjempeslag, Suarez veldig kreativ, men farligere som tilrettelegger enn avslutter, og tom. Carrol i formstigning blir dette svært tøft for oss. Tipper TP stiller med en dose defensive fibre igjen. Whitehead stiller nok som førsteforsvarer.
Skeptisk.....
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 17 Mar 2012, 16:51

Steike for et program det har vært/og det blir i det siste. Valencia (B), Chelsea (B), Liverpool (B), Tottenham (B) og deretter Man City som kjemper med sheikdollar om tittel-trofe.
Er helt enig om at vi må gå for det aller beste mannskap mot Lpool i morgen. Hvem disse elleve er, kan nok diskuteres. Men kommer vi til SF i år også, blir det ingen problemer med leve
med at årets PL sesong og plassering nok en gang ender et sted på midten. Det gjør det nok uannsett, hvordan ting kan utvikle seg i vårt siste håp om å bite fra oss i Cup.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 17 Mar 2012, 20:00

Har blitt intervjua et x-antall ganger av Liverpool-supporterne de siste sesongene og denne gang var heller intet unntak:
http://www.liverpoolblogg.no/2012/03/f% ... ers-syn-4/
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 17 Mar 2012, 21:07

Morten T. skrev:Har blitt intervjua et x-antall ganger av Liverpool-supporterne de siste sesongene og denne gang var heller intet unntak:

Jeg tar av meg hatt og tupe'. Meget bra, Morten. Husker også desverre litt for godt 0-8 tapet mot LIverpool i en hjemmekamp for litt over et ti-år siden ? Ligacup det, hvis jeg husker riktig. I løpet av X antall år har det nok blitt litt slik at jeg kan telle på en hånd de gangene når jeg virkelig må grave dypt og nederst i kjelleren og lure på hvorfor i galskapens navn Stoke City F.C. er mitt lag. Den gangen vi tapte så suste hjemme mot Liverpool (vi var på nivå tre den gang), men kan håpe på et bedre resultat nu. Nå skal vi ta skalpen til Liverpool! Vi har gjort det før, og det er ikke lenge siden. Slik er det bare. Gleder meg.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Torleif » 17 Mar 2012, 22:06

kjartan skrev:For de som eventuelt ikke har fått det med seg: Kampen vises også på Viasat 4. Sendestart 16.30 :-)

Takker for den !!!!
Hadde forberedt meg på å se kampen på streamer, men dette er mye bedre :)
Torleif
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 18 Mar 2012, 00:31

Morten T. skrev:Har blitt intervjua et x-antall ganger av Liverpool-supporterne de siste sesongene og denne gang var heller intet unntak:

Godt sagt - bra intervju Morten.
Det sjuke tapet mener jeg var i ligacup i 2000-01 sesongen. Arghhhh :evil:
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg ToGra » 18 Mar 2012, 00:54

Har med "interesse" lest på diverse innlegg her og på Liverpool-supporternes side, inkludert statistikk som er lagt fram. Det er vel på sin plass å ta fram floskelen "her har vi alt å vinne!" Med seier blir det vel sesongens hittils absolutte høydepunkt. Det kan skje, selvom jeg ikke tør å håpe på det.
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest