Dette kommer GARANTERT til å gå utover Stoke og lignende type klubber!

Back to the radio?
Jeg skaffa meg Sumo da jeg har levd i en koffert et snaut halvår. Det har fungert fint, egentlig. Bonus for at det er håkkei på kanalen også. Streamingen har vært litt "hakkete" og falt ut noen ganger, men det har hørt med til sjeldenhetene.TrondG skrev:TV 2 Sumo for the win!
-Tottal- skrev:Har parabol, og forbanner hele galskapen. Men trur neppe det vil vare. PL er for stor pengemaskin til at de bare kan sende en eneste PL kamp kl 1600 på lørdager.
Og hvordan ser dette ut for sending av kampen på Stamford Hengebru til helgen ?
-Tottal- skrev:Har parabol, og forbanner hele galskapen. Men trur neppe det vil vare. PL er for stor pengemaskin til at de bare kan sende en eneste PL kamp kl 1600 på lørdager.
Og hvordan ser dette ut for sending av kampen på Stamford Hengebru til helgen ?
TrondG skrev:TV 2 Sumo for the win!
kjartan skrev:Jeg pleier å ta opp kamper som ikke vises direkte, for så å se de i ettertid. Dette i stedet for å se kampen på en dårlig stream. TV2 PL viser jo alle kamper, dog noen med forskjøvet sendetid som gjerne er natt til søndag. Da gjelder det å holde seg borte fra alle informasjonskanaler, for så å nyte en "direkte kamp" til frokost søndag morgenDenne serirunden vises slik jeg forstår det ikke vår kamp direkte på TV 2 PL2 for oss som har parabol. Spørsmålet mitt er: Kampen er også satt opp på PL1 i morgen fra klokken 07.00 til 09.00. Kjenner noen til om denne blir sendt som planlagt?
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest