Medlemmer på forumet

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Medlemmer på forumet

Innlegg bjørn123 » 02 Mar 2012, 19:31

Ser at det er 347 medlemmer på forumet. Av disse vil jeg hevde at de siste 200 er kun bukllshit medlemmer. Ikke at det betyr så f.. mye...
bjørn123
Ivrig Stokie

Re: Medlemmer på forumet

Innlegg Sven-Erik » 02 Mar 2012, 23:12

jepp, sorterer man etter rang, så kom det opp mye rart utover ja!! Bør nok ryddes litt ja..
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Mar 2012, 23:53

Det er mye spamboter som har registrert seg i det siste, dessverre og jeg har brukt litt tid på å slette navn, innlegg og IP-adresser( Richard også ).

Jeg tipper at vi er ca. 15-25 som er aktive brukere her .
30-50 er det jeg vil kalle "av-og-til".
10-30 er "followers" som sjelden, eller aldri, skriver.
Resten har bare, av forskjellige grunner, registrert seg og latt det være med det.

Jeg har jo ikke den minste lille anelse om hvor mange som kjører en paralelltilværelse på det som visstnok skal være et "sosialt" medium og som kalles "Facebook", men det kan jo( for alt jeg veit ) være folk som bare skriver på de sidene og lar det være med det ??? Hadde vært litt mer skøy og givende hvis alle hadde hatt samme tumleplass, men that`s life og folk må selv få velge hva de tror er riktig og bra.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Sven-Erik » 03 Mar 2012, 15:25

de har spammet en del igjen nå ser jeg, kjedelige greier :(
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 03 Mar 2012, 17:11

Fjøsboka kan være greit hvis det brukes på riktig måte. Men gudbedre hvilken fordel det er å ha et forum slik vi har det idag. Jeg håper denne siten vokser seg sterk og solid også i fremtiden. Merker selv at jeg setter veldig stor pris på et forum med nyheter og passe stor takhøyde når det gjelder diskusjoner. Slik bør det være! Alle har rett til å se og oppleve Stoke City på sin til tider en smule sære måte, og foreløpig har det vært akkurat passe plass til dette! En takk til de som holder ting i gang, Facebook vil uansett aldri kunne ta over et friskt og oppegående forum.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 03 Mar 2012, 22:49

-Tottal- skrev:Fjøsboka kan være greit hvis det brukes på riktig måte. Men gudbedre hvilken fordel det er å ha et forum slik vi har det idag. Jeg håper denne siten vokser seg sterk og solid også i fremtiden. Merker selv at jeg setter veldig stor pris på et forum med nyheter og passe stor takhøyde når det gjelder diskusjoner. Slik bør det være! Alle har rett til å se og oppleve Stoke City på sin til tider en smule sære måte, og foreløpig har det vært akkurat passe plass til dette! En takk til de som holder ting i gang, Facebook vil uansett aldri kunne ta over et friskt og oppegående forum.

GODT SAGT!
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 04 Mar 2012, 04:12

-Tottal- skrev:Fjøsboka kan være greit hvis det brukes på riktig måte. Men gudbedre hvilken fordel det er å ha et forum slik vi har det idag. Jeg håper denne siten vokser seg sterk og solid også i fremtiden. Merker selv at jeg setter veldig stor pris på et forum med nyheter og passe stor takhøyde når det gjelder diskusjoner. Slik bør det være! Alle har rett til å se og oppleve Stoke City på sin til tider en smule sære måte, og foreløpig har det vært akkurat passe plass til dette! En takk til de som holder ting i gang, Facebook vil uansett aldri kunne ta over et friskt og oppegående forum.

Enig! Er veldig fornøyd med aktiviteten og nivået på diskusjoner, meningsytringer og "Stoke-live-tråder" her inne. :D Besøker forumet flere ganger om dagen (dog leser mer enn jeg skriver), og for meg blir siden på Facebook mest brukt for å oppdatere meg på nyheter som jeg har gått glipp av her inne.

Vi er en god gjeng, men det hadde selvfølgelig vært kjekt med fortsatt vekst på forumet og aktive skribenter. Og mindre spam-bots. ;)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 05 Mar 2012, 17:05

Jeg må bare beklage nok en gang for all den spammen som har rammet vår forumside i det siste. Dessverre er det slik når en ikke har det beste systemet, men vi jobber med å få til en løsning som gjør at vi blir kvitt all den spamdritten. Vi har en løsning som kan brukes, men det koster en del penger å få gjennomført dette, så dette blir tatt opp på neste styremøte.

Til da setter jeg, Morten og resten av styret stor pris på at dere sier ifra hvis det dukker opp flere spamroboter som legger ut usaklig dritt. Ikke trykk på lenkene de legger ut, og si heller fra til oss på mail eller via PM her på forumet, så skal vi få slettet brukeren og innlegget.

Nok en gang, beklager så mye alle de ulempene som dette medfører, men jeg takker for deres tålmodighet og vi håper på en snarlig løsning.

Your webeditor
R.P
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest