-Tottal- skrev:PGA enkelte uforutsette ting fikk jeg ikke sett hele kampen idag, men sjelden har vel Bego vært mer sikker med det aller meste. Ethers har vært en skygge av seg selv denne sesongen, men han er nesten alltid en meget viktig brikke for at vi får en avgjørende gåll. Har fortsatt trua på at han er en nøkkelspiller. Med innleggsfot/corner, elller rett og slett gålle fra eget intiativ. Dette smakte GØTT. Nå har vi vel mer eller mindre sikra oss for neste sesong i PL ? Skål for hælvette.
-Tottal- skrev:PGA enkelte uforutsette ting fikk jeg ikke sett hele kampen idag, men sjelden har vel Bego vært mer sikker med det aller meste. Ethers har vært en skygge av seg selv denne sesongen, men han er nesten alltid en meget viktig brikke for at vi får en avgjørende gåll. Har fortsatt trua på at han er en nøkkelspiller. Med innleggsfot/corner, elller rett og slett gålle fra eget intiativ. Dette smakte GØTT. Nå har vi vel mer eller mindre sikra oss for neste sesong i PL ? Skål for hælvette.
Knut Ole skrev:[(har forresten sett såpass med fotball at jeg også kan huske å ha hygget med en og annen 0-0 kamp).
Morten T. skrev:Knut Ole skrev:[(har forresten sett såpass med fotball at jeg også kan huske å ha hygget meg med en og annen 0-0 kamp).
Det har vel alle fotballfans gjort? Nøkkelordet er "sjanser" hvis en 0-0 kamp skal være underholdene. Der sliter Stoke og det avspeiler seg også i målscoren. Bare Wigan har scora færre i PL. Vi tar poengene pga. en god defensiv og dødballer, men ikke fordi sjansene florerer. Foreløpig har Stoke greid seg fint på det selv om også jeg mener at stilen til dels har blitt avslørt og derfor må utvikles/forandres.
Chelsea er i "krise", og er svært ustabile. Likevel er Stamford Bridge en utrolig stor utfordring (har vi noen sinne vunnet der?)
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester