Fulham skrev:Hei,
Jeg har gleden av å besøke Stoke og overvære kampen mot Swansea i slutten av februar og lurer derfor på om noen kan gi meg noen tips.
Hvilken pub burde jeg besøke før kampen? Og hvordan er det greiest å komme seg til og fra stadion fra togstasjonen?
Hvis dere har noen andre tips er det bare å komme med de

Noen herfra som skal på kampen?
Jeg skal ikke på denne kampen, men skulle ha gjerne ha vært der

Greieste måten å komme fra jernbanestasjonen til stadion er vel med taxi, spør du meg. Ikke så altfor lang tur, og taxi er relativt billig i England, sammenlignet med norske forhold.
Skal ikke skryte på meg for mange tips, for jeg har bare vært der en gang selv, men du bør besøke Delilah's Pub, som ligger i selve stadionbygningen, på utsiden av den. Flott atmosfære og masse Stokies. Vil du ha en matbit før kampen er Forrester et greitt tips. Dette er en kombinert restaurant/pub bare fem minutters gange fra stadion, med allright mat og en plass der du finner supportere fra begge lag.
Ellers er det supporter-sjappe på stadion. Det er også en slik sjappe inne i Henley, i Potters Centre, men den på stadion synest jeg personlig var bedre, ettersom den er langt større og har langt bedre utvalg.
God tur og lykke til !