Valencia - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Valencia - Stoke

Innlegg Knut Ole » 23 Feb 2012, 20:50

Richard Prestegård skrev:Diego Arismendi har imponert meg i dag

Enig Richard! Varmer å se han vinne opp og bryte, og i neste steg levere kula framover.
Totalt sett happy å se at vi får til kontringer, samt at vi skaper bra muligheter (som desverre skusles bort)
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Torleif » 23 Feb 2012, 20:51

Richard Prestegård skrev:Diego Arismendi har imponert meg i dag

Enig i det. For å være helt ærlig, så savner jeg ingen av de "faste" spillerne fra midten og framover. Hadde vi hatt to spillende backer, så hadde vi hatt et meget bra lag. Synes vi har matchet Valencia bra. Var forberedt på at løpet var kjørt etter første omg, men her er det enda muligheter. Synd at ikke Kenwyne puttet ihverfall en.
Torleif
Ivrig Stokie

Innlegg lsveen » 23 Feb 2012, 20:51

Pulis trenger en bedre mix i kampene i PL. Håper han ser det. Slik de spiller blir det altfor statisk og forutsigbart. Fuller bør f.eks. starte alle kampene, uansett om han ikke holder mer enn en omgang.
lsveen
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 23 Feb 2012, 20:55

Veldig oppløftende å lese at det har vært en meget god spillemessig 1. omgang. Men jeg klarer jo ikke å la være å undre meg at det altså skjer når Pulis har bestemt seg for å spare 1. laget sitt. Jeg ser at dere har latt dere imponere dere av Arismendi som jeg har ventet på i flere sesonger, men som aldri slipper til på 1. laget. Det bør være selvfølge at mange av disse også får starte til helga i den hjemlige serien, når de på bortebane mot Valencia har vært det beste laget... Er spent på 2. omgang og ikke minst laget til neste helg hvis dette holder seg
torage
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 23 Feb 2012, 21:02

Absolutt en positiv første omgang av Stoke. :D Fryktet overkjørsel, men vi har faktisk vært vel så bra som Valencia. :) Vi kunne faktisk ha ledet med et par mål til pause, om vi hadde hatt litt bedre uttelling. Jones burde hatt to mål, når han brenner to store sjanser på 0-0. Så snyter dommeren oss for et opplagt frispark på Valencias sekstenmeter, før hjemmelaget kontrer direkte og scorer. Skikkelig utgjort der vi skulle ha fått en stor målsjanse og i stedet får en baklengs i mot.

Alt i alt likevel meget positivt, og det beste vi har gjort på lenge. :D Og det med et tilsynelatende mer eller mindre "B-lag" på banen.
Synest hele laget har vært bra, med ekstra plusser til Palacios og Arismendi, som jeg synest har vært veldig positive.

Synest også at denne kampen viser veldig godt hvor mye bedre vi er når vi går i strupen på motstanderen, heller enn å ligge på egen sekstenmeter og ønsker de velkommen til "farlig sone".

Det eneste negative nå er at jeg ikke får se annen omgang, da jeg må av gårde.... :( Men, kommer til å gå innpå her, for å lese de utmerkede oppdateringene fra dere andre..... :)
Sist endret av Torstein Norevik den 23 Feb 2012, 21:06, endret 4 ganger.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 23 Feb 2012, 21:03

Dette er en første omgang vi skal være særdeles godt fornøyd med! Vi har med oss et b-lag, men for den nøytrale tilskuer, er dette noe så sjeldent som en underholdene match med Stoke i hovedrollen. Vi har fortsatt alle muligheter, og det er udyktighet foran mål, og en elendig dommer, som gjør at vi ikke har scoret i denne kampen. Det er nesten helt utrolig at dommeren, som står to meter unna, ikke gir frispark til Arismendi når han blir felt. Er til å grine av!

Men dette er ikke over! Vi har fortsatt en god mulighet til å sjokkere Valencia i den andre omgangen, og dette er noe vi skal være stolt av. Det er nesten 70 000 tilskuere på Mestalla, men de eneste vi hører, er de 5000 fra Stoke-on-Trent. Det er ingen som har fans som Stoke! Fantastisk :mrgreen:

Nå får det bære eller briste i den andre omgangen! Det er samma om vi taper 1-0 eller 7-0 nå. Vi har imponert i Europa!!!
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 23 Feb 2012, 21:18

Da er spanjolene i gang med fallesyke og tilhørende fødselssmerter
Provoserer noen briter utpå der
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 23 Feb 2012, 21:22

Shotton på for Palacios
Josef
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 23 Feb 2012, 21:24

Pennant på
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 23 Feb 2012, 21:26

Litt tregere her nå.
Riktig å bytte ut brukbar sentral midtbane?
Gult til Huth...farlig posisjon
Knut Ole
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest