Før Valencia-Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Før Valencia-Stoke

Innlegg Richard Prestegård » 21 Feb 2012, 10:53

Da virker det som om Valencia - Stoke kun blir vist på Viaplay.no på torsdag. Viasat Fotball viser Club Brügge - Hannover mens Manchester United - Ajax blir vist på TV2 Sport. Du kan kjøpe Valencia - Stoke for 129 kroner, men pass på at du ikke bestiller før torsdag da du kjøper deg 24 timers tilgang.

Legger samtidig til at Stoke-Tom kommer til å kjøpe kampen slik at den blir vist direkte på storskjermen på Tordenskiold fra 18:30! :mrgreen:
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 21 Feb 2012, 14:59

BREAKING NEWS!

VALENCIA - STOKE CITY BLIR VIST PÅ VIASAT FOTBALL. MER INFO KOMMER!
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 22 Feb 2012, 09:58

Dette blir litt av et fjell å bestige! Her snakker vi K2 uten hjelp av sherpaer til å bære.

I utgangspunktet bør vi være helt sjanseløse i returen, men med en "lucky punch", en voksen dose flaks, guts og innsats så finnes det et flik av håp..... ;)

I denne er det absolutt ingenting å tape, men jeg er usikker på hva Pulis vil.

Stiller vi slik?:

Begovic-
Shotton-Huth-Shawcross-Wilkinson-
Pennant-Whelan-Whitehead-Etherington-
Fuller-Crouch

Benk: Sørensen-Woodgate-Palacios-Jerome-Walters-Diao
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 22 Feb 2012, 11:44

Jeg vil påstå at dette fjellet ikke lar bestige Morten, Stoke har ingen sjanse i verden til å gå videre.

Mener også at jeg har registrert at du ikke satser kronene dine i mot Stoke, men her har du sjansen.

Norsk Tipping gir 2.05 i odds på minimum 2 målsseier til Valencia, det er verdt noen kroner i innsats.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 22 Feb 2012, 12:54

mfkpotter skrev:Jeg vil påstå at dette fjellet ikke lar bestige Morten, Stoke har ingen sjanse i verden til å gå videre.

Mener også at jeg har registrert at du ikke satser kronene dine i mot Stoke, men her har du sjansen.

Norsk Tipping gir 2.05 i odds på minimum 2 målsseier til Valencia, det er verdt noen kroner i innsats.

Blodpenger! ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 22 Feb 2012, 16:22

Jerome, jeg og sikkert en haug med andre er enige: Her er det ingenting å tape og det er bare å kjøre på fra start! :)

http://www.stokecityfc.com/page/NewsDet ... 93,00.html
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 22 Feb 2012, 18:01

mfkpotter skrev:Jeg vil påstå at dette fjellet ikke lar bestige Morten,

Jeg håper du får rett i dine påstander. Det virker i hvertfall å kunne bli en anelse smertefullt med et slikt utfall... :lol:
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 23 Feb 2012, 02:24

Leser fra "The Bear Pit Britannia" på Facebook følgende:

DISGRACE

Travelling party to valencia - Asmir Begovic, Thomas Sorensen, Ryan Shotton, Jonathan Woodgate, Michael Clarkson, Robert Huth, Danny Collins, Salif Diao, Jermaine Pennant, Lucas Dawson, Wilson Palacios, Diego Arismendi, Rory Delap, Cameron Jerome, Kenwyne Jones, Ricardo Fuller.

No Etherington No Wilson - No Wilko - No Shawcross - No Crouch - No Walters

Finner ikke dette på nettet noen andre steder, men om det stemmer er det da veldig merkelig? Ut i fra denne listen er det vel bare Pennant, Jerome og Fuller som faktisk kan skape noe framover bortsett fra lange baller. Og hvem skal spille venstre kant? Delap?

Må si jeg gnidde meg litt i øynene da jeg leste dette, og håper på at det ikke stemmer.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 23 Feb 2012, 04:57

TrondG skrev:Leser fra "The Bear Pit Britannia" på Facebook følgende:

DISGRACE

Travelling party to valencia - Asmir Begovic, Thomas Sorensen, Ryan Shotton, Jonathan Woodgate, Michael Clarkson, Robert Huth, Danny Collins, Salif Diao, Jermaine Pennant, Lucas Dawson, Wilson Palacios, Diego Arismendi, Rory Delap, Cameron Jerome, Kenwyne Jones, Ricardo Fuller.

Finner ikke dette på nettet noen andre steder, men om det stemmer er det da veldig merkelig? Ut i fra denne listen er det vel bare Pennant, Jerome og Fuller som faktisk kan skape noe framover bortsett fra lange baller. Og hvem skal spille venstre kant? Delap?

Må si jeg gnidde meg litt i øynene da jeg leste dette, og håper på at det ikke stemmer.

Hvis dette er riktig, så er det et klart signal om at vi satser alt på å vinne neste PL kamp og lar heller et B preget lag få kjørt seg i Spania. Dette ligner faktisk mer på lagoppstillingen vi burde hatt mot Crawley sist søndag. Fotballkunstnere som Collins og Diao kommer nok til å hærje i kveld :D .
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 23 Feb 2012, 08:02

TrondG skrev:Leser fra "The Bear Pit Britannia" på Facebook følgende:

DISGRACE

Stemmer nok dette ja

http://www.stokecityfc.com/page/NewsDet ... 50,00.html
Josef
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest