Transfervinduet

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Transfervinduet

Innlegg Stoke - HamKam » 01 Feb 2012, 10:19

I PL befinner vi oss i ingenmannsland. Ikke rykker vi ned, ikke tar vi medaljer, og et par nye signeringer er neppe tilstrekkelig for at vi skal greie å kapre en plass ute i Europa neste sesong. Vi kommer til å havne midt på tabellen uansett hva vi hadde foretatt oss i dette overgangsvinduet. Siden TP tydeligvis har hovedfokus på PL og ser på FA-cup'n og Europacup'n som ren bonus, så tror jeg det er hovedårsak til at vi ikke har handlet i dette overgangsvinduet. Hadde vi ligget utsatt til på tabellen, så hadde vi ganske sikkert fått nye spillere inn som hadde forsterket stallen ...

Nå har vi kvittet oss med en del "daukjøtt" i steden. Vi har fått noen ekstra pund inn på bok, samtidig som vi har fått lavere lønnsutgifter ut resten av sesongen. Det faktum at vi har slanket stallen, fått inn noen ekstra pund (selv om det er for småpenger å regne) og redusert lønnskostnadene, gjør utgangspunktet enklere mht å bygge opp et helt nytt lag fra høsten av. Det tror jeg også kommer til å skje.

Tipper Jones, Pennant, Fuller og muligens Huth eller Shawcross forsvinner i neste overgangsvindu og at det kommer 5-6 nye kvalitetsspillere inn. Tror TP rett og slett bare ønsker å konsolidere stillingen i 2011/2012 og at målsettingen blir å ta seg et skritt videre i sesongen 2012/2013. Tror vi får et helt nytt lag neste sesong, men selvfølgelig er dette kjedelig for oss som ønsker å gjøre det bra både i Europacup'n og FA cup'n inneværende år. Nå er jeg redd for at stallen vår blir for liten ut resten av sesongen, - at vi kommer til å drive rovdrift på de beste spillerne våre (PL og 2 cup'r), at skader etterhvert vil komme og at dette igjen vil føre til at vi taper terreng i PL.
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 01 Feb 2012, 10:40

Svein Nilsen skrev:Tragisk! Dette er tjenesteforsømmelse av TP og PC. Vi har en syltynn stall og mangler kvalitet på flere viktige plasser. I tillegg har vi et tøft kampprogram. Utrolig skuffende :evil:

Skuffende, men ikke overraskende spesielt etter uttalelsene fra finansiøren PC en snau uke før deadline :(
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 01 Feb 2012, 13:59

Jeg regna ikke med noen store innkjøp denne gangen, og er derfor ikke spesielt skuffet. Jeg er mer skuffa over at vi ikke har greid å kvitte oss med spillere som Jones, Sidibe, Arismendi osv. Der hadde jeg noe jeg trodde var et berettiget håp.

Okei, vi fikk lånt ut noen( Soares, Tonge, Higginbotham og noen unggutter ), og det var helt greit, men de eneste salgene har vært Pugh og Marshall.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Oddvin » 01 Feb 2012, 18:16

Noen som veit om det fremdeles er muligheter til å låne spillere?
Oddvin
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest