Kenwyne Jones

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Re: Kenwyne Jones

Innlegg torage » 18 Jan 2012, 20:39

Jeg har ikke fulgt så veldig godt med på dette overgangsvinduet, men det kan se ut som alle ryktene er veldig løse. Har noen sett at Pulis har gått ut og sagt noe om at det vil komme noen overganger før vinduet stenges?? I forrige runde var han jo veldig tydelig på det, og det stemte jo også...
torage
Ivrig Stokie

Innlegg olejodd » 20 Jan 2012, 01:44

Morten T. skrev:
gunny skrev:Klubb fra Saudi Arabia skal ha bydd £5 mill...
http://www.mirrorfootball.co.uk/transfe ... 54766.html

Til og med jeg unner ikke KJ å flytte til en av verdens værste land, nærmere bestemt USA sine bestevenner Saudi-Arabia.

4 mill fra Wolves er bedre enn 5 mill fra Saudi-Arabia.

Hvis KJ vil til Saudi-Arabia, så helt ok,. Mye bedre med 5 mill en 4 mill. Han har jo ikke imponert noe spesielt.
olejodd
Stokie

Innlegg Morten T. » 20 Jan 2012, 11:53

olejodd skrev:
Morten T. skrev:
gunny skrev:Klubb fra Saudi Arabia skal ha bydd £5 mill...
http://www.mirrorfootball.co.uk/transfe ... 54766.html

Til og med jeg unner ikke KJ å flytte til en av verdens værste land, nærmere bestemt USA sine bestevenner Saudi-Arabia.

4 mill fra Wolves er bedre enn 5 mill fra Saudi-Arabia.

Hvis KJ vil til Saudi-Arabia, så helt ok,. Mye bedre med 5 mill en 4 mill. Han har jo ikke imponert noe spesielt.
Sorry. Jeg tok meg friheten til å se på det hele med moralske øyne...

Men at Jones ikke har imponert spesielt er vi så definitivt enige i. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 20 Jan 2012, 13:53

Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 20 Jan 2012, 19:03

Virker som om vi krever 12 mill pund for han! Det er patetisk, enkelt og greit! KJ er alt for begrenset som fotballspiller, og når han i tillegg presterer så ujevnt, er 5-6 mill pund en god deal for vår del. Du finner spennende spisser i den prisklassen som vi kan erstatte han med! Jeg blir så oppgitt!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 20 Jan 2012, 21:45

jørgen skrev:Virker som om vi krever 12 mill pund for han! Det er patetisk, enkelt og greit! KJ er alt for begrenset som fotballspiller, og når han i tillegg presterer så ujevnt, er 5-6 mill pund en god deal for vår del. Du finner spennende spisser i den prisklassen som vi kan erstatte han med! Jeg blir så oppgitt!

Ikke når man sammenligner med Crouch som vi betalte 10 mill pund for. Jones har fremtiden foran seg, Crouch har sine beste stunder bak seg..
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 21 Jan 2012, 01:12

bjørn123 skrev:
jørgen skrev:Virker som om vi krever 12 mill pund for han! Det er patetisk, enkelt og greit! KJ er alt for begrenset som fotballspiller, og når han i tillegg presterer så ujevnt, er 5-6 mill pund en god deal for vår del. Du finner spennende spisser i den prisklassen som vi kan erstatte han med! Jeg blir så oppgitt!

Ikke når man sammenligner med Crouch som vi betalte 10 mill pund for. Jones har fremtiden foran seg, Crouch har sine beste stunder bak seg..

Selvfølgelig er 10 mill pund for en 30åring mye. Alt for mye i mine øyne. Men Crouch har alltid prestert på et greit nivå kontra Jones, som aldri har flere gode kamper på rad (sett bort fra kampene etter at han endte måltørken mot Everton i januar i fjor). I Crouch har man en spiss som er grei på hodet, men samtidig overraskende god teknisk. Det er dette som gjør han mye (mye!) bedre enn Jones. Vi trenger spisser som kan holde på ballen og SLÅ pasninger, i og med at vi er trege i kontringsfasen. KJ er ubrukelig på alt annet enn når han får innlegg i boksen, og han er faktisk ekstremt overvurdert når det kommer til hodestyrke. Jeg ville solgt han for alt over 4 mill pund!

Ser man på overgangssummene for de to så skiller det bare 2 mill pund! KJ er yngre, men kommer trolig ikke til å bli en så mye bedre fotballspiller enn det han er nå.
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 22 Jan 2012, 03:17

Tenk at det fortsatt finnes folk som har trua på Jones etter alt det han har prestert, eller rettere sagt IKKE prestert, over tid.
En slik standhaftighet er mildt sagt imponerende....

Enig med Jørgen, Jones er håpløs og må selges slik at vi i hvertfall kan få tilbake noen få pundsedler av de 8 millionene vi allerede har kasta i dass/gitt i gave til Sunderland. Å kreve 12 millioner for Jones er selvfølgelig komplett galskap, men er det helt sikkert at det ikke er en kommafeil der? At det egentlig skulle stå 1,2 millioner pund. Også det hadde vært i overkant...

Prisen for Crouch var selvfølgelig for høy. Som fotballspillere kan derimot ikke Crouch og Jones sammenlignes. Til det er, har vært og kommer til å forbli, avstanden i kvalitet så altfor, altfor stor...
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 22 Jan 2012, 12:03

Men Pulis vil beholde Jones:
http://www.dailystar.co.uk/football/vie ... ony-Pulis/

Sidibe, Cresswell, Jones etc. Noen spillere får et fiks ferdig klippekort ved ankomst.... :evil:
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 22 Jan 2012, 15:58

Flere medier skriver det samme,
http://www.express.co.uk/football/view/ ... wyne-Jones
... at Pulis vil beholde KJ. Håper og tror dette er et spill for galleriet - at det er et (håpløst) forsøk på å presse prisen opp. Nei, denne mannen skifter du ut TP. Vet egentlig ikke hvilken spiller jeg helst vil se inn. Ganske tydelig at ingen toppspisser vil passe inn i nåværende spillestil. Selv ikke Messi hadde trivdes i andre striper (les røde og hvite) på drakten enn dem han har til dagen. Ser selv at dette virker som rimelig sørgelig lesning, men til tross for dagens ligaplassering -klarer jeg ikke å se positivt på våre offensive spillerkvaliteter pr. 22.01.12.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest