Morten T. skrev:Liverpool er variable og sterkt svekket av at Suarez ikke er med, etter min mening.
Vi har en mulighet til å stjele ett poeng her( eller alle tre? ) hvis vi tør å våge oss litt opp i banen, men Liverpool blir jo selvfølgelig naturlige favoritter på Anfield.
Jeg tipper at Pulis fortsatt har overdreven respekt for klubber med et navn, og at han kommer til å mønstre en defensiv oppstilling og kjører en defensiv taktikk. Alt annet ville ha overrasket meg.
Stiller vi slik?:
Sørensen-
Woodgate-Huth-Shawcross-Wilson-
Delap-Whitehead-Whelan-Etherington-
Walters-
Crouch
Benk: Begovic-Upson-Diao-Palacios-Jerome-Shotton
Er veldig enig med det du skriver her. Vi bør tørre å legge press på Liverpool, sannsynligvis vår beste mulighet, samtidig som sannsynligheten er stor for at TP igjen velger å gjøre det motsatte.

Tror også at det kan vise seg at du treffer bra med lagoppstillingen. Men ser ikke bort fra at han kan komme til å kjøre 5-4-1, og blir heller ikke overrasket om Diao starter. Kanskje vi starter slik ?
Sørensen
Shotton-Woodgate-Huth-Shawcross-Wilson
Walters-Diao-Whelan-Etherington
Crouch
evt.slik i en 4-5-1 formasjon ?
Sørensen
Woodgate-Huth-Shawcross-Wilson
Walters-Delap-Diao-Whelan-Etherington
Crouch
Tror han vil benytte enten Delap eller Shotton pga innkastene, men neppe begge, og hvem av de det blir kan fort avhenge av hvilken formasjon som velges....men strengt tatt så er dette bare gjetting fra min side, med utgangspunkt i hvilke valg vi ser at han gjort ved tidligere anledninger....