Trekning 4. runde

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Trekning 4. runde

Innlegg Morten T. » 08 Jan 2012, 20:38

En trekning midt på treet. Derby er et middels Championship-lag og det betyr at de kan stelle i stand trøbbel.
Sønnen til legendariske Brian Clough har tatt over pappas klubb( som virkelig var store da han trente dem ).
Jeg kjenner bare igjen navnet til Stephen Pearson( på lån i Bristol City ). Han var på lån i Stoke i opprykkssesongen. Jeg kjenner også igjen Lee Croft som har blitt linket opp mot Stoke flere ganger de siste årene. Det samme har også forsvareren John Brayford blitt.

Utover det er jeg blank på Derby.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 08 Jan 2012, 20:52

Link til høydepunktene fra gårsdagens kamp:

http://www.caughtoffside.com/2012/01/08 ... hts-video/
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 08 Jan 2012, 21:53

-Tottal- skrev:Derby sendte oss av cup i 08/09 sesongen, hvis jeg husker riktig. ;)
På ingen måte en walkover dette.

Riktig at Derby sendte oss ut av cupen i 08-09 sesongen, MEN det var i LIGACUPEN - og det skjedde faktisk på The Brit i kvarten des.08.
FA-Cupen tuller du ikke med, vettu ;)
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 08 Jan 2012, 23:02

Derby! Realt Midlands-derby dette. Her kan det bli skodder foran vinduene og ridende politi. Minnes match på Baseball ground påsken 77 da vi røyk 0-2 og rykka ned :(
Men nå er det FA cup og tyngdeforholdet har snudd i vår favør. Sevom jeg tror det blir litt tøft, borte mot en glefsende nabo, tenker jeg trekningen er ok.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 08 Jan 2012, 23:55

Godt fornøyd med trekninga, først og fremst fordi Derby er et lag vi absolutt bør kunne slå ut. Men også fordi halvparten av PL-laga trakk sammen, slik at det forsvinner minst 5 PL-lag ut av cupen etter denne runden. Og ikke minst at to av "gigantene" igjen trakk sammen. En kombinasjon av en "billig reise" for oss, og at "gigantene" - og PL-lag for øvrig -trekker sammen og slår hverandre ut, tror jeg er vår beste mulighet for å holde liv i drømmen om ny kamp på Wembley i mai. Og selv om jeg ikke tror at Derby blir lett match, så er vi i utgangspunktet et langt bedre lag, og sjansen for at vi går videre er selvsagt langt større når vi slipper lag som Liverpool, Spurs, Chelsea, Man. U osv. ja langt større enn om vi hadde trukket et hvilket som helst annet PL-lag. 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 12 Jan 2012, 20:57

Kampen på Pride Park skal gå lørdag den 28.januar og skal ikke TV-sendes. Da er det vel naturlig å tro at avspark er kl 16.
http://www.dcfc.co.uk/page/NewsDetail/0 ... 46,00.html
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest