Han har i hvertfall noe vi mangler på topp: fart.torage skrev:Ellers synes jeg det er flott at Jerome begynner å vise seg fram. Tror vi kan få mye glede av han også, hvis Pulis gir han tillit
bjørn123 skrev:Morten T. skrev:Før målet:
"How on earth could he miss that?!!! What a miss!" , sa kommentatorene.
Take a wild guess hvem det gjaldt...
gir deg ikke på Jones. Kommer til å score snart skal du se
Morten T. skrev:Han har i hvertfall noe vi mangler på topp: fart.torage skrev:Ellers synes jeg det er flott at Jerome begynner å vise seg fram. Tror vi kan få mye glede av han også, hvis Pulis gir han tillit
bjørn123 skrev:Morten T. skrev:Før målet:
Morten T. skrev:bjørn123 skrev:Morten T. skrev:Før målet:
Og når eller hvis det skjer, da er det bare å vente på følgende frase: "Hva var e vi sa?"![]()
Jeg kjenner til rutinen nå. Har nemlig vid og bred erfaring med å få pepper hver gang Sidibe har hatt en "flash in the pan" en gang pr. sesong...
bjørn123 skrev:Morten T. skrev:gir deg ikke på Jones. Kommer til å score snart skal du se
Og når eller hvis det skjer, da er det bare å vente på følgende frase: "Hva var e vi sa?"![]()
Jeg kjenner til rutinen nå. Har nemlig vid og bred erfaring med å få pepper hver gang Sidibe har hatt en "flash in the pan" en gang pr. sesong...
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest