centauri skrev:Har dessverre mistanke om at Man City spiller litt som Valencia, oder was?
I så fall skal vi få det veldig, veldig tøft.....

centauri skrev:Har dessverre mistanke om at Man City spiller litt som Valencia, oder was?
Richard Prestegård skrev:Ny verdensrekord?
Torstein Norevik skrev:Det er mye godt å si om den jobben TP har gjort for Stoke. Men jeg slutter ikke å forundre meg over at mannen ennå ikke har innsett at vi aldri greier å få poeng med oss i de kampene der han legger alle mann bakpå fra første spark på ballen. Det har vel ennå ikke hendt, så hvorfor i alle dager prøver han igjen og igjen ?
JonC skrev:Hør hva Pulis selv sier etter kampen i intervjuet med BBC. På spørsmål om inngangen til kampen, snakker han mer om det som skjer utenfor banen enn på. Han snakker kun om Man City stakkarene som har røket ut av CL. Dette er rein ansvarsfraskrivelse, og god gammeldags SVADA. Du kan like godt være ærlig TP: Denne kampen viste du ingen interesse for. Du mener et mulig poeng ville ha kostet FOR mye, og derfor var flere spillere "skadet" og "syke". Gjett hvem som er friske som noen fisker om 4 dager? Og en ting til TP- spillerne arbeidet IKKE sokkene sine av i dag slik du sier her. BASTA. Er faktisk litt irritert enda her jeg sitter. Da blir det en juleøl for å finne roen.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/16173173.stm
klart jeg er enig i det, men det er fram i tid. Umulig å vite i skrivende stund, men det kan vise seg å bli en "genistrek" om vi innkasserer 6 p.Med 6 poeng på de to hjemmekampene i julen, så kampen mot City glemt.
Helt klart, og hjertelig enigog det gjør at motstanderen fortjener honnør i ny og ne også.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest