Overgangsvinduet i januar-12.

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Overgangsvinduet i januar-12.

Innlegg bejori » 21 Nov 2011, 19:58

Problemet er at TP ikke har klart å gjøre noen nevneverdige forbedringer med laget, vi har fortsatt den primitive spillestilen med å måke opp lange baller til spissene som vi hadde da vi rykket opp. Pennant og Etherington har dog vært et lie fremskritt med hensyn til vingspill, men nå virker det som om lagene finner ut av mottrekk mot Stokes spillestil og da er vi sårbare. TP evner ikke å ha en plan B og det bekymrer meg. Nevnte allerede i fjor at TP kanskje burde vært byttet ut, og nå er tiden absolutt inne dersom det ikke snur i løpet av de to-tre neste kampene. Skriver ikke dette bare pga fire ligatap på rad, men at det ikke har skjedd noen store forandringer på fire år. Med denne spillestilen kan vi ikke bli blant de 10 beste. Nei jeg sier det igjen, Martin O'Neill, hvor er du, løp og kjøp. :roll:
bejori
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 21 Nov 2011, 21:19

bejori skrev:Problemet er at TP ikke har klart å gjøre noen nevneverdige forbedringer med laget, vi har fortsatt den primitive spillestilen med å måke opp lange baller til spissene som vi hadde da vi rykket opp. Pennant og Etherington har dog vært et lie fremskritt med hensyn til vingspill, men nå virker det som om lagene finner ut av mottrekk mot Stokes spillestil og da er vi sårbare. TP evner ikke å ha en plan B og det bekymrer meg. Nevnte allerede i fjor at TP kanskje burde vært byttet ut, og nå er tiden absolutt inne dersom det ikke snur i løpet av de to-tre neste kampene. Skriver ikke dette bare pga fire ligatap på rad, men at det ikke har skjedd noen store forandringer på fire år. Med denne spillestilen kan vi ikke bli blant de 10 beste. Nei jeg sier det igjen, Martin O'Neill, hvor er du, løp og kjøp. :roll:

O`Neill er jo Brian Cloughs gamle gullgutt og ingen dårlig manager. Han gjorde det fantastisk bra i Leicester, men paralellen til Pulis er egentlig ganske stor hvis vi ser på perioden hans i Aston Villa. Han brukte massevis av penger uten å få FORVENTEDE resultater.
Jeg tror han kunne vært et godt alternativ HVIS Pulis hadde valgt å tre til side, fordi han ikke ville ha revolusjonert spillestilen( som ville ha medført store og kostbare utskiftninger i stallen ), men miksa den med flere elementer. Jeg tror O`Neill har litt flere strenger å spille på. At mannen er den mest hakkende gale manager jeg noensinne har sett på en sidelinje trenger ikke nødvendigvis å være negativt. :mrgreen:

Men hva er det jeg fabler om? Pulis går ikke av så lenge Coates eier klubben. Punktum!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 22 Nov 2011, 02:18

O'neill, er ikke han utdannet jurist/advokat? Fin type, og dersom Pulis skulle gå av (noe jeg ikke har troen på, vi snur skuten i juletider og havner på en trygg 10. plass), så er han et veldig godt alternativ.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest