SCSCoN på Facebook

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: SCSCoN på Facebook

Innlegg Morten T. » 13 Sep 2010, 00:10

Lars skrev:Har ganske enkelt fått nok av denne diskusjonen. Jeg har fjernet meg fra supportersiden på facebook og ikke at jeg er særlig aktiv her inne heller så savnet blir neppe stort verken her eller der.
Takk for meg.

Hvorfor det, Lars ???
Det er jo bare en uskyldig debatt... :|
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg theKanel » 13 Sep 2010, 12:25

Ja Lars! Den skjønte ikkje eg heller!
Koffor takke for seg pga ein diskusjon?

Eg har ikkje oppfatta at Morten eller andre har kritisert dei som er på facebook.
Det har vel berre blitt stilt spørsmålstegn ved bruken av facebook.

Men uansett så er det jo stoke.no og debattforumet som er Stoke sine hovudsider,
så får facebook sidene heller være ein plass for dei som har behov for å vise sin støtte til Stoke i all offentlighet.
For det er jo det facebook egentlig handlar om. Å vise andre og å sjå kva andre.....
Med tanke på det så synes eg ikkje at det er underlig at det er mange fleire medlemmar på boka enn det er her....

Og når det er sagt, eg skal prøve å ta tak i meg sjøl og bidra med stoff til bladet!

Ellers ønsker eg alle Stokies (dei på facebook og!!) ein strålande kamp i kveld!
Kan ikkje berre ha da kjekt, må ha da litt gøy og!
theKanel
Ivrig Stokie

Innlegg pål - lillehammer » 13 Sep 2010, 13:45

hmmmmm her er det en diskusjon som har godt meg hus forbi men fortsett å diskuter aller mulige Stoke ting her på forumet så får heller folk velge om de vil være med eller ikke.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 14 Sep 2010, 22:33

pål - lillehammer skrev:hmmmmm her er det en diskusjon som har godt meg hus forbi men fortsett å diskuter aller mulige Stoke ting her på forumet så får heller folk velge om de vil være med eller ikke.

Enig i det, Pål.
Det ser ut til at det er noen misforståelser ute og går også. Facebook er sikkert greit( selv om noen ikke ser ut til å forstå at det går an å forstå eksistensen til nettfenomenet og samtidig gi det legitim og gjennomtenkt kritikk. Dem om det. ). Og selvfølgelig velger hver og en hva de evt. måtte ønske å gjøre og evt. skrive. Men er det nå så hakkande gæli å påpeke at aktiviteten rundt SCSCoN bør foregå på ett nettsted? Gjør det en person til en som ikke "forstår" sin egen tid?
Min agenda er å være ærlig å si MIN mening( det betyr å ikke alltid automatisk å følge "konsensus", ikke gjemme meg bak flere registreringer på nettsteder, o.l. dølle ting). Det synes jeg faktisk er hele meninga med et debattforum.
Og jeg er faktisk såpass åpen for den fantastiske oppfinnelsen facebook at jeg jo har lansert tanken på å flytte hele sulamitten over dit en gang i nær eller lang framtid.
Kjernen i debatten( fra mitt ståsted ): Er det best at vi samles om ETT nettsted, eller er det bedre at vi legger til rette for flere steder?
Mulig det ikke er et interessant tema, og mulig at innspillet møtes med verdens mest håpløse debattfrase( "sånn er det bare" ), og det å bli kalt surmaga, gammaldags og den slags leves det helt fint med, men jeg tok det opp for det jeg syntes temaet fortjener noe mer en de forannevnte beskrivelser.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 15 Sep 2010, 10:34

Generasjon Y er på Face, Twitter og over alt når det gjelder Sosiale media.

Mail og slik forum som dette er i mindre bruk for de.
Skal verden gå videre MÅ man være aktør via disse kanalene.

Jeg foreslo en facebook gruppe i fjor, men Morten syntes det var dumt, så da ble det ikke noe.
Kunne selvfølgelig bare lage en gruppe uansett.-

Richard har vyer, er generasjonen under meg og Morten, og ser at behovet er der for bruk av slike sosiale media.

Flott initiativ Richard, og snart kan du Twitre også . Da når vi ALLE generasjonene som ønsker å følge Stoke !!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 15 Sep 2010, 12:27

Lilledino skrev:Jeg foreslo en facebook gruppe i fjor, men Morten syntes det var dumt, så da ble det ikke noe.
Kunne selvfølgelig bare lage en gruppe uansett.-

Det er løgn at jeg har bestemt at det ikke skulle bli noe( get your facts right! ). Jeg har ikke noen som helst makt til å hverken hindre eller gjennomføre det.
Og ja, hadde du selv bare gjort en liten flik av det du selv gikk høyt ut og utbasunerte at du skulle gjøre for en stund tilbake, så hadde sannsynligvis den facebook-sida vært oppe for lenge siden.

Jeg gjentar for ørtende gang: Er det noen vits at noen av oss bruker mye tid på å holde slike sider som dette i gang, når det som blir kalt "sosiale medier" ser ut til å være det som er "inne" for øyeblikket? Er det like greit å flytte over lock, stock & barrel dit?
For tusande gang: Det ER greit for meg at vi foretar en slik flytting, men pointet var at jeg tror at det vil være best å holde seg til ETT sted.

Er det så ekstremt farlig, ille, sårt og vondt å debattere et slikt tema?

Jeg begynner å gå tom for måter å forklare dette på nå...
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 15 Sep 2010, 15:45

At jeg ikke stiller opp slik jeg har uttrykt at jeg villet, har flere årsaker Morten, og det vil jeg ikke kommentere.

Jeg gidder ikke å engasjere meg lenger i hva som skjer, men sitter egentlig på gjerdet og observerer.

OK ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 15 Sep 2010, 16:52

Lilledino skrev:At jeg ikke stiller opp slik jeg har uttrykt at jeg villet, har flere årsaker Morten, og det vil jeg ikke kommentere.

Jeg gidder ikke å engasjere meg lenger i hva som skjer, men sitter egentlig på gjerdet og observerer.

OK ?

Det er ditt valg hva du gjør og ikke gjør, men jeg har alltid hatt grenseløs respekt for de i blant oss som følger opp ord med handling.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 16 Sep 2010, 13:56

Jeg mener at en Facebook-side er vel og bra; den samler norske fans, man kan diskutere på siden og informasjon ang. SCSON blir lagt ut. Men, om det er noen som frykter for kvaliteten her på forumet tror jeg ikke man trenger å bekymre seg. Dette forumet har vart lenger, og vi har en god del aktive typer som både har vært her lenge og noen (som meg) som har blitt aktiv i løpet av de siste sesongene. Jeg ser ikke for meg at vi trenger å samle noe som helst på ett sted, for jeg mener at dette forumet bør være klubbens "hovedsted". Facebook-siden et nyttig virkemiddel for å verve nye fans, og et greit sted å kikke innom om en ønsker å få med seg nyhetsartikler om Stoke City etc.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 16 Sep 2010, 16:02

TrondG skrev:Jeg mener at en Facebook-side er vel og bra; den samler norske fans, man kan diskutere på siden og informasjon ang. SCSON blir lagt ut. Men, om det er noen som frykter for kvaliteten her på forumet tror jeg ikke man trenger å bekymre seg. Dette forumet har vart lenger, og vi har en god del aktive typer som både har vært her lenge og noen (som meg) som har blitt aktiv i løpet av de siste sesongene. Jeg ser ikke for meg at vi trenger å samle noe som helst på ett sted, for jeg mener at dette forumet bør være klubbens "hovedsted". Facebook-siden et nyttig virkemiddel for å verve nye fans, og et greit sted å kikke innom om en ønsker å få med seg nyhetsartikler om Stoke City etc.
Greit det Trond, men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man ikke kan debattere, legge ut bilder osv. HER, hvis man allerede gjør det på facebook...
Grunnen til at jeg nevner det er at man( sannsynligvis ) får et mer levende miljø hvor flere bidrar. Det er sårt tiltrengt. Det går litt på det latinske slagordet til Stoke: Vis Unita Fortior som fritt oversatt betyr noe sånn som: "Sammen er vi sterkere".
Nå kan det fort skje at noen henger der og andre der og da er det vel legitimt å spørre om det er greit?
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest