Fuller

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Fuller

Innlegg Morten T. » 24 Okt 2011, 10:38

Hva skjer egentlig med Stoke Citys beste spiss?
Er han helt ute i kulda?
Skadet?

Jeg tenkte på det i går igjen da Jones kom inn. Fuller kunne ha skapt noe på egenhånd i tilsvarende situasjoner der Jones snubler rundt og mister ballen over en lav sko.

Håper jamaicaneren stiller opp snart igjen. Han trengs så definitivt og i spann med Crouch ville vi få et svært spennende spisspar som kunne herja og skapt trøbbel for hvem som helst.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Fuller

Innlegg Josef » 24 Okt 2011, 15:00

Fuller skal fortsatt være skadet men, skal visstnok snart være klar for trening

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 69,00.html
Josef
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 24 Okt 2011, 18:21

Josef skrev:Fuller skal fortsatt være skadet men, skal visstnok snart være klar for trening

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 69,00.html

Denne linken, er sist oppdatert for ca 14 dager siden, så det betyr nok at begge er enda nærmere nå. :) Der fremgår det også at Fuller ligger et par uker etter Higgy i restitusjonen etter skadene. Så vet vi også at Higgy gjorde come-back for reservelaget for en ukes tid siden, og ligger Fuller et par-tre uker etter, som det antydes i linken, så skulle heller ikke Fuller være langt unna å få prøve seg der.... :) Vi er jo mange som skal over for å se QPR-kampen den 19/11, så det hadde jo vært topp om vi hadde fått oppleve Fullers comeback da i form av et innhopp. Kan bare tenke meg den stemningen som vil oppstå når Fuller tar av seg treningsoverallen klar til å entre gresset for første gang på lang, lang tid...... Jeg er vel for øvrig blant de som har en oppfatning av at han kanskje er "over the top". Likevel er det vel fremdeles ingen av våre spisser som på egen hånd er i stand til å gjøre det helt uventede, og skape så mye ut av ingenting, som han kan når han treffer med sin berømte "Fuller-magi" :) Velkommen tilbake Ricardo :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 24 Okt 2011, 23:24

Fuller kommer nok til å bli brukt i år, men kun som impact- spiller i PL, hvis han å ikke kommer tilbake fra skade 5 kilo lettere og full av fan :-) Er redd for at dette er siste sesongen vi får se han, kan fort forsvinne i januar.
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 25 Okt 2011, 13:39

Vi er jo mange som skal over for å se QPR-kampen den 19/11, så det hadde jo vært topp om vi hadde fått oppleve Fullers comeback da i form av et innhopp. Kan bare tenke meg den stemningen som vil oppstå når Fuller tar av seg treningsoverallen klar til å entre gresset for første gang på lang, lang tid......

Gøy du skriver det. Var på Britannia 22.nov.2009 : Stoke- Pompey. Altså 2 år før "vår match". Grå kamp og Ricky klarte ikke å prege den inntil Lawrence inn og kombi Ricky + Liam hevet kvaliteten. Stoke får farge og energi og hvem skårer seiersmålet: Fuller så klart!
Gjenstår å se om han 2 år seinere er av samme kaliber og restituert - håper det! Hadde vært så deilig om han var med i troppen 19/11.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Torleif » 02 Nov 2011, 14:12

Fuller kan være klar igjen i løpet av denne måneden og Higginbotham er muligens klar til morgendagens kamp i Israel. Dette ifølge kilder fra England!!!!!
Torleif
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 12 Nov 2011, 15:57

Fuller er tilbake i trening denne uken, og kan være klar til reservelags kampen mot Port Vale til Tirsdag.
Han skulle egentlig spille en reservekamp på Onsdag mot Rotherham, men ble ikke med til denne allikavel.

Vi får håpe han rekker reservekampen mot Port Vale, for kansje å kunne være på benken til neste P.L kamp.
Josef
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 14 Nov 2011, 19:45

En Stokesupporter jeg er venn med på Facebook, ja, jeg vet at Facebook ikke er en kilde og at det finnes flere som liker å skrive statuser som "Jeg har spist egg til frokost" enn folk en kan stole på, men denne fyren har ett bein inne i klubben, og han hadde følgende status i dag;

"Ricardo Fuller is back on December 4th" - det vil si til bortekampen mot Everton :)
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest