Stoke-Newcastle

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke-Newcastle

Innlegg Morten T. » 31 Okt 2011, 22:47

Newcastle spiller som et topp 10-lag. Vi spiller som et Championship-lag.
I første omgang får bare Wilkinson, Pennant og Begovic godkjent av meg. Resten har vært über dårlige.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 31 Okt 2011, 22:48

JonC skrev:Mens en Newcastle-spiller ligger nede etter en stygg sak fra Walters, kan en jo alltid bruke et lite ordspill etter den begredelige 1.omgangen.
Vi BA om det :roll:
Bra Jon! :) Bergensere er flinke med ord ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 31 Okt 2011, 22:52

Dette er flaut dere...gud bedre vi må bli bedre p hjemmebane også
Josef
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 31 Okt 2011, 22:54

Forferdelig dårlig. Det kan ikke bli stort dårligere enn dette. Vi må reise oss nå, men det som er synd er at vi bare har ett bytte igjen å gjøre. Det gjør det hele enda vanskeligere.
Synd ikke Fuller er på benken, men vi får sette inn det vi har og satse og det betyr at Jones bør inn etterhvert... :|
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 31 Okt 2011, 22:54

Dette var sorgen. Fy faen så dårlig. Vi ser ut som et dårlig norsk 4. divisjonslag når vi har ballen. To , iallefall for dagen, dårlige spillere er gått ut, ser ikke på noen måte hvordan vi skal komme tilbake her. Fytti h... så skuffende!!
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg lsveen » 31 Okt 2011, 22:56

Hvis jeg ikke husker feil kunne Ba vært Stoke-spiller. Men det var noe trøbbel med med.testen. Synd det, han er god.
lsveen
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 31 Okt 2011, 22:57

Dette er skuffende, håpløst og RÆVA! Det mangler trøkk, det er lite aggresivitet og null kreativitet. Newcastle ligger bakpå og forsvarer seg godt mens vi sliter defensivt og har lite å stille opp med offensivt. Evig optimist som jeg alltid er, har jeg fortsatt tro på at dette kan gå, men da må det skjerpes ikke ett, to, tre, fire, fem, men tolv hakk. Pulis må ha en tordentale i pausen for dette er pinlig!!!
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Torleif » 31 Okt 2011, 22:58

jeg er målløs! Dette er er flaut. Vet ikke hva som foregår i hodet på Pulis nå han vraker huth på den måten. Vi har allerede byttet to spillere og har ingen som evner å snu kampen.
Nå er det nok mange som ikke er enige med meg, men jeg håper faktisk Jerome kommer innpå. Han tør ihverfall å utfordre mann til mann og har hurtighet og kraft,
Torleif
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 31 Okt 2011, 22:58

Ræva er bare fornavnet for denne elendige innsatsen! Vi er faktisk ikke et fotballag - vi spiller jo ikke fotball i det hele tatt! Vi har tatt med oss bortebanekomplekset til Britannia. Begovic er veldig god - resten holder ikke mål i det hele tatt!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 31 Okt 2011, 22:59

Huff og huff og atter huff, dette var syltynne saker :cry: Vi presterer en omgang som må være årsverste på hjemmebane. Det ser ut som om vi spiller fullstendig uten mål og mening, og alt går på lykke og fromme. Og det blir jo ikke akkurat bedre av at vi må gjøre to defensive bytter pga skader, og kun har ett mulig offensivt bytte igjen. :roll: Nei, dette ser helsvart ut :(
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest