Torstein Norevik skrev:torage skrev:-Tottal- skrev:What The Fuck.....? Hva var det Jerome gjorde som kvalifiserte til to ganger gult ? Har litt for dårlig stream til å se detaljer.
Det samme her, men det så ikke ut som Pulis var spesielt fornøyd overfor 4. dommer, og produser fokuserte mye på dommeren i pausen, så en kan kanskje tolke dette som at det var en kontroversiell avgjørelse
Litt vanskelig å se hva som skjedde. Jerome var nok borti han med en albue, men jeg er jammen ikke så sikker på at det var bevisst og noe gult kort, kunne like mye se ut som at det var ubevisst og et uhell. Og motstanderen falt veldig lett, for ikke si hoppet......
Det var vel heller ikke vurdert av dommeren som direkte rødt, men som gult nummer to. Og det er det som virkelig irriterer meg. At Jerome klarer å prate på seg et gult kort på stillingen 3-0, som igjen medvirker til at han senere blir utvist på gult nummer to. Det var fullstendig amatørmessig av JeromeOg det er synd, for jeg synest at han var veldig frisk så lenge han var med.....
rubensnielsen skrev:Bruker vi en annen type drakt i Europa League en hva vi vanligvis gjør i Premier League?
Lilledino skrev:Torstein Norevik skrev:Lilledino skrev:Jeg er mest bekymret for Lørdag, for alle vet at vi kollapser i kampen etter å ha spilt en god en...
Slapp av, du trenger ikke bekymre deg for lørdag i det hele tatt.........for da spiller vi ikke.....
Engelske fotballkamper skal spilles lørdag kl 16.00 !!
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest