Hilsen fra Stoke....

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Hilsen fra Stoke....

Innlegg Svein Nilsen » 26 Sep 2011, 10:55

Hei alle Stokies,

Sitter hos Adrian pa Tollgate og diskuterer fellesturen i november. Hele 35 av dere har booket plass pa Tollgate allerede! Imponerende! Han har plass til litt over 50 sa det ma reageres hvis du ikke har booket enna! Adrian jobber med fullt program og har allerede en stadion tour pa plass og det blir nok andre hoydepunkter ogsa. Han er i telefon med klubben akkurat na mens jeg skriver og dette blir BRA! God tur!!!
Og, jeg var sa heldig a vare pa Boothen End. Stemningen under kampen var fantastisk og da Crouchy scoret mot Boothen End ble det helt sinnsykt! Etter matchen motte vi Terry Conroy, John Marsh og Geoff Scott pa Tollgate, super hyggelig alle sammen!
......og Adrian sier na at klubben sannsynligvis vil innvitere alle norske supportere opp i de nye skyboxene etter matchen for a mote Man of the match!
Uansett, folg med pa hjemmesiden fremover sa kommer hele programmet, men bestill fly og hotell snarest!!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Re: Hilsen fra Stoke....

Innlegg TrondG » 27 Sep 2011, 01:02

Kjenner jeg blir virkelig misunnelig på den gjengen som reiser bortover.. Kos dere!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Re: Hilsen fra Stoke....

Innlegg Knut Ole » 27 Sep 2011, 06:50

Du snakker!!!!
Kjempenyheter Svein.
Vi reiser 5 personer - gleder oss? Gjett om :D
Knut Ole
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke